Balea Tient Perfektion

12. mája 2014

Ahojte kočky ♥
Musím poveať, že som rada, že ma minula vlna Perfect Blur od Garnier. Avšak dostala som na testovanie od DM niečo veľmi podobné, čo hlavne bloggerky označujú ako "napodobeninu" práve Bluru. Hádať sa nebudem, ale som rada, že nemám s čím porovnávať, pretože takto aspoň nemám v podstate ničím zatienený úsudok :D A keď sa mám aj ja vyjadriť k téme silikónov v zložení akýchkoľvek produktov - neriešim! Takže mi dovoľte predstaviť zmatňujúci podkladový krém Balea.


Keď mi prišiel balíček a zistila som, čo je jeho obsahom, tak som sa veľmi potešila, pretože je to opäť produkt, po ktorom by som asi sama od seba v drogérii nesiahla a rada som ho skúsila.
Vzhľadovo a obalovo na mňa pôsobí veľmi príjemne, pretože obal je naozaj krásnej fialkovej farby a 30 mililitrová tuba je z veľmi poddajného plastu, takže sa produkt dobre vytláča. Tiež sa mi veľmi páči, že tuba má "sosáčik" čo mám radšej ako klasické "zoseknuté" zakončenia.


No a teraz už k produktu. Obsahom tuby je neskutočným spôsobom jemný penový produkt svetlo ružovej farby, ktorého aplikácia je veeľmi zaujímavá, pretože je tak jemný, až mám niekedy pocit, že si na tvár nič nerozotieram. Farba krému je svetlučko ružová, no po rozotrení je transparentná. Po aplikácii je pleť naozaj zmatnená (!!), vyhladená a jemná na dotyk. Vďaka tomu, aký je krém jemný a ľahký nemám vôbec pocit zaťaženia pleti ani zanesenia pórov, či zhoršenia stavu pleti.

 

nenaláčená pleť/ pleť s Tient Perfektion a makeupom
Makeup sa na krém nanáša bezproblémovo, nevytvárajú sa mapy ani podobné geografické útvary ale myslím, že by som na svoje rozšírené póry potrebovala niečo účinnejšie. Čo sa týka výdrže makeupu, je to lepšie ako bez ničoho, ale stále nič moc, dokonca mám pocit, že sa mi po pár hodinách vie pleť poriadne zmastiť.
Keď by som však mohla porovnať, tak kvalitatívne z môjho pohľadu je dosť blízky báze od Rimmelu (o ktorej si prečítate čoskoro), avšak táto Balea mi pleť menej zaťažuje, takže za to obrovské plus! Inak tento krém používam pod makeup rada ale nezaujal ma až natoľko, aby som si ho po minutí kúpila.

Čo vy a bázy pod makeup? Používate nejakú?
Prajem prekrásny dník  ♥


ďakujem DM za poskytnutie produktu na recenziu

6 komentárov:

  1. no sranda :) to je hop alebo trop. iné blogerky sa sťažovali, že sa na to nedá naniesť makeup. alebo že nevideli rozdiel pred a po. u teba vidím zminimalizovanie pórov a aj to, že makeup fakt drží.

    ja by som si to na tvár nerada dávala, nemám rada bázy pod makeup, smrdí mi to a mám z toho nepríjemný pocit na tvári, ale som rada, že tebe vyhovuje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak držať drží ale ako som napísala, nie je to tak celkom ešte ono... tu je vidieť, ako nie každému všetko vyhovuje :)

      mhm, ten pocit poznám, ja ho mám pri Rimmel báze :(

      Odstrániť
  2. Ja som s tymto produktom tiez velmi spokojnA :)) a bazypouzivam velmi rada no pravidelne takze posledne tyzdne sa to snazim obmedzovat ale tak akne mam tak ci tak takze hadam sa znova vratim k dennemu pouzivaniu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo, veď presne.. ja som si vôbec nevšimla, že by mi bázy zhoršovali pleť, s čím teda máva veľa ľudí problém. Ja ju tiež mám štandardne takú "nedobrú"... aké bázy používaš, Nel?

      Odstrániť
    2. Tak mala som aj od gosh sice bola fajn no najdes aj lacnejsie a rovnako dobre :) momentalne mam dermacol nyc ta je taka rozziarujuca a rimmel coskoro budu recenzie no a potom tuto balea a to je asi aj vsetko tusim na dermacol som uz recenziu pisala a ak chces pockaj si na tieto dalsie tiez som s nimi spokojna brutalne vyhladia plet a ked si potom nanesiem makeup pripadam si krajsia :))

      Odstrániť
    3. na NYC som zvedavá, Rimmel mám tiež, a tiež plánujem recenziu :D sme sa zhodli akosi :P
      každopádne pozrem ten Dermacol aj NYC a tiež som rozmýšľala, že skúsim Catrice, tak uvidím :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS