Balea čistiaci gél + pomôcky na čistenie pleti

1. mája 2014

Kedysi som čítala jeden článok s návodom ako dosiahnuť bezchybnú pleť dodržiavaním pár zásad. Jednou z nich bolo, samozrejme, čistenie pleti dvakrát denne čistiacim gélom. Veľmi zásadnou vlastnosťou toho gélu by však malo byť to, že "čím jednoduchší, tým lepší" - teda by mal obsahovať čo najmenej farbív a pokiaľ možno žiadnu parfemáciu.
Uložila som si teda túto radu do internej pamäte a pri najbližšej návšteve drogérie som si s celej tej enormnej ponuky vybrala práve ten najjednoduchší čistiaci gél, aký som tam videla. Tým "vyvoleným" sa stal gél od Baley.


V naozaj veľmi jednoduchej 150ml tube (ktorá - musím priznať - mi nie je veľmi sympatická) sa nachádza číro-číry gél, ktorý síce je parfemovaný, ale veľmi nenápadne a  nevtieravo. Je určený pre normálnu a zmiešanú pleť - a napriek tomu, že moja pleť je mastná, celkom mi vyhovuje. Konzistencia gélu ma celkom prekvapila, pretože aj keď nie je vyslovene hustý, čakala som, že bude redší - avšak nie je to vôbec problém.
Gél obsahuje výťažok z lotosu a bambusu, ktoré upokojujú pokožku a tiež provitamín B5, ktorý uchováva v pleti vlhkosť.
Čo sa týka jeho účinkov, musím povedať, že mám vcelku zmiešané pocity. Na jednej strane som s ním spokojná, pretože od takéhoto gélu nemožno snáď ani očakávať viac ako prosté vyčistenie pleti a odstránenie nečistôt, ktoré sa na pleti počas dňa zachytia. Vyrážok pleť nezbaví ani nepredchádza tvorbe nových, póry do hĺbky nevyčistí a ani kvalitu pleti nezlepší.
Na druhej strane je na môj vkus až príliš jednoduchý a nezaujímavý, že som na ňom veľmi ťažko hľadala niečo, kvôli čomu by som si ho mala a chcela kúpiť znovu. Snáď jednou z  vecí, ktorá sa mi na ňom naozaj páči je to, ako čisto pôsobí, ale tak na mňa pôsobí plno gélov, takže ani to nič moc.
Na tretej strane po zvážení všetkých jeho vlastností netvrdím, že si ho niekedy nekúpim znova, pretože za tú cenu, ktorá je myslím okolo 2€ spraví celkom dobrú službu, ktorá - ako sa hovorí - nenadchne ale ani neurazí.


Tak a aby som nezabudla na sľúbené pomôcky na čistenie pleti. Pri takto jednoduchom géle (koľkokrát to ešte napíšem?!) sa u mňa prejavila akási potreba niečim to čistenie pleti obohatiť a možno aj trošku zefektívniť. Preto som pri čistení častokrát používala:
  • silikónovú kefku s veľmi jemnými štetinkami, ktoré gél pekne zapracovali do pleti, gél sa dostal hlbšie do pórov než pri aplikácii prstami a hneď som mala z celého čistenia lepší pocit
    (drogéria, kefka bola k čist. gélu od L´Oréal)
  • plastovú kefku so syntetickými štetinkami, ktorú som používala len veľmi sporadicky, pretože som mala pocit, že štetinky sú príliš ostré a dosť mi pleť dráždia. Po použití tejto kefky bol efekt čistenia o ničo lepší, pretože štetinky sú tenšie a lepšie odstránia nečistoty.
    (VH Cosmetics, BA)
  • prírodnú lufu, ktorá na pleť pôsobila ako peeling, veľmi efektívne odstránila odumretú pokožku, celkovo pleť veľmi dobre prečistila a zjemnila. Zo všetkých troch som ju používala najradšej aj keď nie veľmi často, pretože predsa len bola na pleť dosť hrubá.
    (Manufaktura, BA)

Naozaj dúfam, že aspoň niekomu dnešný článok pomôže a možno sa nechá inšpirovať.
Prajem vám všetkým krásny zvyšok dňa ♥

1 komentár:

  1. Ten gél mám, obal je jednoduchý, ale to by mi až tak nevadilo, tá vôňa sa mi ale ani trochu nepáči, vyslovene mi to smrdí, takže som ho po dvoch použitiach proste založila kamsi do kúta kde bude asi až kým nepreexpiruje, neviem, proste mi to hrozne prekáža a kvôli tomu smradu ho nemôžem vziať do ruky.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS