Yves Rocher Jardins du Monde → Riz • Grenade • Lavandin

3. apríla 2014

Som vyliečený sprcháčoholik. Viem, že to znie divne, ale je to tak. Aby som osvetlia, o čo vlastne ide, mala som obdobie, kedy som nakupovala sprcháče na litre. Všade a stále. Kvôli vôni, farbe, peknému obalu, že boli v akcii, že som mala zlý deň a tak podobne. Až som ich nakoniec mala toľko, že som nevedela, kde ich mám skladovať a jedného dňa si povedala, že stačilo! A tak som sa postupne dopracovala aj k tomu, že som ich začala spotrebovávať. Naozaj! A to takým spôsobom, že ich len míňam a nekupujem za nich náhrady do zásoby. A som na seba hrdá... :D
Tak som sa dopracovala aj k tejto skupinke. Je to trojica sprchových gélov Yves Rocher, ktoré som si kúpila v nejakej akcii 3 za cenu 2 alebo také niečo.


Sú z kolekcie Jardins du Monde, v ktorej má každý sprcháč vôňu typickú pre inú krajinu - a je ich naozaj veľa druhov! Ja som si ukoristila levanduľu z Provensálska, granátové jablko zo Španielska a fialovú ryžu z Laosu.
No a keďže pri týchto sprcháčoch by malo ísť hlavne o vôňu, musím povedať, že mi najviac ulahodil levanduľový - už len preto, že vôňu tejto úžasnej rastlinky zbožňujem! A tiež preto, že sa mi zdá byť z týchto troch najlepšia. Neviem, ako vonia ryža a už vôbec nie fialová z Laosu, ale keď naozaj takto, tak to potom teda nič moc. A granátové jablko? To sa chudák Španielsko moc nepochlapilo a vôňu granátového jablka pre inú kozmetiku asi dovážajú odinadiaľ.




No ale ináč, keď si odmyslím vône a mám ďalej hodnotiť, najlepšie by u mňa obstál ryžový sprcháč. Zdá sa mi byť oveľa jemnejší, vytvára zo všetkých troch najlepšiu penu a - nemôžem tvrdiť, že by ďalšie dvy pokožku extrémne vysušovali - zdá sa mi, že viac hydratuje a pokožka je po ňom jemnejšia a vláčnejšia. 

Všetky sprcháče majú rovnaký obal, ktorý je, podľa mňa, celkom podarený. Objem každého je 200ml a cena by mala byť 2,30€ - čo je, myslím si, super. No, okrem týchto krásavcov - jedného dňa, keď miniem zvyšok zásob - by som chcela skúsiť aj grep, bavlník, pomaranč, lotos, mandle a makadamiu. Tak snáď sa mi pošťastí! :)

Skúšali ste niektorý z tejto kolekcie? Ktorý by ste si vybrali?

10 komentárov:

  1. Ten levandulový musí vonět úplně skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten levanduľový by som chcela vyskúšať ♥ Tiež som mala možnosť vyskúšať už jeden z tejto rady a sú parádne ! :) Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    * Giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No vyzeraju uplne uzasne :) od Yr som este nikdy nic nemala... Snad raz sa podari

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak dúfam, že áno, pretože niektoré ich produkty sú naozaj bezkonkurenčné :)

      Odstrániť
  4. Ahoj, máš moc hezký blog:)
    Právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se taky zapojíš. Hezký den!:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) rada sa prídem pozrieť :) Aj tebe pekný deň :))

      Odstrániť
  5. Já prostě miluju levandule!!! Musí opravdu nádherně vonět! Ale i to granátové jablko mě vcelku láká :)
    Jinak máš opravdu moc hezký blog!! Jsem tvůj nový prav. čtenář ještě tři a dosáhněš tří stovek!! To je úžasné, opravdu moc gratuluju!! :) Musí být skvělé že tě má rádo tolik lidí <3 :)
    Byla bych moc ráda kdyby ses i ty podívala na můj blog, popřípadě připsala nějaký ten komentář, nebo se stala mým novým čtenářem, vždyď sama víš jak to potěší :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme na tom rovnako, levandula je podla mňa úžasná!
      Ďakujem ti veľmi pekne, naozaj je to skvelý pocit :)
      určite sa prídem pozrieť :) ďakujem za pozvanie

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS