Sally Hansen Nail & Cuticle Oil

20. apríla 2014

"Nádej umiera posledná" - tieto tri slová mi ako prvé napadli, keď som asi pred tromi mesiacmi stála v DMke pri stojane Sally Hansen a naťahovala ruku za nechtovým olejom. Už dlhšiu dobu vtedy vo mne hlodala myšlienka, aby som skúsila tejto značke dať ešte jednu šancu a aj po negatívnej skúsenosti so spevňujúcim lakom skúsiť ešte aspoň jeden produkt. Nie som si naozaj istá kedy ani kde, ale raz som čítala, že tento olejík naozaj pomáha zlepšiť stav nechtov a pekne sa postará aj o nechtovú kožičku a bla, bla, vieme, počuli sme už stokrát. No ale keďže som v tej dobe začínala byť zo stavu svojich nechtov už naozaj zúfalá, rozhodla som sa ho skúsiť.


Celý ten zázrak je v malej ca.13ml celkom peknej sklenenej fľaštike s typicky zlatým vrchnákom, aplikuje sa na noc klasickým štetčekom ako majú bežné laky na nechty, nechá sa vsiaknuť a pôsobiť počas spánku.
Táto aplikácia v praxi to vyzerá tak, že si pred spaním nakrémujem ruky, sadnem si do postele, prikryjem sa, nanesiem olej, nejako zašrubujem vrchnák, olej položím vedľa seba (veď sa aj dvaja zmestíme do tej postele:P), zhasnem opatrne svetlo, položím sa na vankúš s rukami na perine a snažím sa nehýbať. tak si to skúste predstaviť!
Musím však uznať, že je to bezpečnejšie ako skúsiť olej naniesť cez deň, pretože vtedy skončí všade, ako sa nevydržím nehýbať. Dobré však je, že sa celkom rýchlo vsakuje (keď ho porovnám z jedným z Oriflame), takže keď máte chvíľku čas a nechce sa vám naozaj ale NAOZAJ nič robiť, kľudne aj cez deň...



No.. ááále, aby som sa dostala tam, kam som chcela - teda k jeho účinkom. Tamten môj postup, čo som opísala vyššie som absolvovala (takmer) každý večer po dobu asi troch týždňov, potom chvíľu nič, potom zasa a tak dokola. Na to, aká je to otrava musím uznať, že to za to stojí. Kožička v okolí nechtov sa mi krásne zahojila. Všetky zádery a škaredé miesta sa vytratili. Nechty, ktoré som si predtým nedokázala nechať narásť dlhšie ako na prevej fotke, bez problémov a lámania dokázali slušne narásť. Ja som videla ako pokrok už aj to ako boli vyrastené na druhej fotke, takže som ich viac nenechala a vždy potom zapilovala, ale som si istá, že by ešte rástli. Taktiež som bola veľmi prekvapená, keď som si všimla, že sa mi prestali štiepiť a už sa mi neodlupovala vrchná vrstva nechtu.... Jedoducho všetko super, ALE...



Samozrejme, ako vo väčšine prípadov, aj tu nastáva ale. Keď už som bola spokojná s dĺžkou aj kvalitou nechtov a povedala som si, že už je načase si ich po takej dobe nalakovať... ojoj. Neviem prečo, ale na lak nechty zareagovali veľmi zle a začali sa zase lámať :( Jediné, ktoré ako tak vydržali sú nechty na malíčkoch ale aj tie sú veľmi mäkké, takže ja už čakám najhoršie...

Takže za mňa je olej super - samozrejme len za predpokladu, že nemám potrebu si nechty lakovať, čo ja mám, takže mám smolu. A obávam sa, že sa už pekných dlhých pevných nechtov ani nedočkám.)
Bola by som ale rada, keby ste mi napísali, či nemáte s týmto olejom skúsenosť, a keď hej, čo dobrú alebo zlú. A tiež sa veľmi poteším typom na veci, činnosti, potraviny, whatever, ktoré pomáhajú vám... :))

Prajem vám krásny dník a teším sa na vaše komentáre :))

5 komentárov:

  1. Hezká recenze, já mám takový podobný olej od CND, je naprosto úžasný,ale nehty lakuji, takže i když dokáže ozdravit i nehty u mě je dobrý leda na kůžičku ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A môžem sa spýtať, kde si ho kúpila? :)

      Odstrániť
  2. Jé díky za tip! V poslední době mám s nehty celkem problémy, takže po tomhle se určitě poohlédnu ;)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mam vela veci sally hansen no tento produkt zatial nie, urcite mi vsak raz pribudne do zbierky :)) uz len ten obal je krasny

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS