Maybelline the Colossal Volum´ Express Mascara

6. apríla 2014

Ahojte kočky!
Ako tému dnešného článku som si vybrala moju all-time favourite špirálu od Maybelline. Som si vedomá toho, že nepatrí medzi novinky - práve naopak! - ale mám ju natoľko rada, že ma z času na čas mrzí, že som o nej ešte nenapísala ani slovko a podľa mňa si to zaslúži. Tak som sa rozhodla jej venovať trošku priestoru :) A možno niekoho inšpirujem k jej kúpe...


Myslím si ale, že ju väčšina z vás pozná a viac ako polovička ju skúšala. Je to myslím prvá Colosalka, ktorá u nás bola na trhu, ak sa nemýlim. Ja som sa s ňou stretla prvý krát, keď som si ju požičala od kamarátky asi pred štyrmi rokmi (wooow, už toľko??!) a veľmi sa mi páčilo, aké vie spraviť mihalnice, no akosi som sa netrhala za tým si ju kúpiť. A tiež je pravda, že v tom čase som ešte nebola taký fanatik. To som mala jednu-dve špirály a pomaly som nevedela, čo s nimi. Teraz ich mám približne šestnásť a mám pocit, že ich je málo... No, a naše druhé stretnutie prebehlo pár mesiacov po tom prvom, keď som ju dostala od priateľovej mamy a naša lovestory sa začala.
Tak aby som ozrejmila, prečo ju mám tak rada. Jedným z najhlavnejších bodov je to, že sa podľa mňa na nič nehrá. Nie je waterproof, ani smokey, ani leopard či raketa - je to jednoducho špirála! Má skvelo tvarovanú kefku, ktorá sa - našťastie  vyhla silikónovému prevedeniu, kefka nie je ani megajumbo, ani ultramini - podľa mňa taká akurát. Štetinky kefky nie sú tvrdé ani ostré, takže keď sa niekedy pritrafí zlý deň alebo uponáhľané ráno, nebolí to v oku až tak veľmi... a to viem z vlastnej skúsenosti :P
Niekomu by to možno mohlo vadiť, ale mne sa páči, aký prirodzený efekt na riasach vytvorí. Hlavné je to, že ich vôbec nezlepí ale krásne prečeše a opticky zhustí. Je lepšie od nej nečakať nejaké veľké zvýraznenie, pretože na riasach nezanecháva veľa farby - a to je dôvodom skvelého prirodzeného efektu. Tiež sa mi veľmi páči, že nežmolkuje, nedrobí sa a na riasach vydrží naozaj celý deň :))



Takže toľko by som mala k tomuto pokladu. Pre mňa je to jednoznačne jednotka dvakrát podčiarknutá!

Avšak aj napriek tomu, že som si tú svoju už našla, veľmi rada si prečítam vaše komentáre s tipmi na tie vaše najobľúbenejšie 

Prajem vám prekrásny deň ♥

6 komentárov:

  1. mne robila až tak prirodzený efekt, že nič nerobila :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je taky moje oblíbenkyně, spolu se Supershock z Avonu a 2000 calories od Max factor - ta mi ale přestala vyhovovat, myslím si, že ji nějak změnili...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani jednu z týchto som neskúšala, ale keď bude možnosť, skúsim sa na nich pozrieť :)

      Odstrániť
  3. wow dělá nádherné řasy!! A moje top řasenka?? Tak tu to tentokrát vyhrála řasenka od oriflamu veryme fat lash mascara <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú sa mi zdá, že mám doma, ak si ju nemýlim. Musím uznať, že na Oriflame ma veľmi prekvapila... :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS