GOSH BB Powder

13. apríla 2014

Ahojte kočky!
Dneska som si pre vás pripravila recenziu kozmetickej novinky od značky Gosh, ktorá mi nedávno prišla na testovanie. Konkrétne sa jedná o BB púder "all in one". Aby som povedala pravdu, neviem, presne čo all je v tomto one púdri, každopádne ale je to kúsok, ktorý si myslím naozaj stojí za to!


Podľa popisu na kryte púdru by mal byť prirodzený, zmatňujúci a hydratačný. Ja som sa počas jeho používania zamerala okrem iného aj na tieto tri body a musím povedať, že hydratujúci nie je - ako, preboha, môže púder hydratovať? - ale nevysušuje. Zmatňujúci naozaj je, a to tak, že perfektne a prirodzený takisto.
Je veľmi jemne mletý, skelo sa aplikuje a čo ma veľmi prekvapilo, tak má skvelú výdrž. Dokonca mám pocit, že keď ním zafixujem líčenie, tak sa mi menej mastí pokožka a, samozrejme, líčenie dlhšie vydrží. Na pleti nevytvára mapy a má naozaj prirodzený finish, avšak pozor na suché miesta, pretože tie dosť vyzdvihne. V poslednej dobe sa mi začali tvoriť suché miesta v okolí nosa a šupinky kože sú po zapúdrovaní dosť viditeľné.
Tento púder je dostupný v troch odtieňoch, ja som dostala ten najsvetlejší a musím povedať, že aj keď na prvý pohľad nie je tak svetlý, ako väčšina púdrov, čo používam, odtieňovo mi sadol perfektne, vie sa prispôsobiť farbe pokožky a ako som už spomínala, nepôsobí vôbec umelo.



Balenie púdru je klasicky okrúhla krabička s vyklápacím vrchnákom, je čierna a matná, ako je u Goshu dobrým zvykom. Na vnútornej strane vrchnáka je umiestnené celoplošné zrkadielko, ktoré je naozaj kvalitné. Súčasťou púdru je tiež labutienka - tá časť, ktorá slúži na aplikáciu púdru je taká, akú nájdete u hociktorej inej značky, no jej rubová strana je z čierneho gumovito-koženkovitého materiálu s vyrazeným logom značky a pôsobí naozaj pekne, avšak materiál, z ktorého je vyrobená má dosť nepríjemný umelinový chemický zápach, z ktorého potom zapácha aj púder, takže odporúčam vybrať a ďalej neriešiť - štetcom je to aj tak najlepšie :)


Za tento púdrik som veľmi vďačná, keďže som si akurát chcela zaobstarať nejaký nový do zbierky, za seba ho môžem len a len doporučiť :) Je naozaj skvelým pomocníkom a priateľom, skutočne som si ho veľmi obľúbila a odkedy ho mám, iný ani nepoužívam.


Ak by ste sa pre neho rozhodli, dostupný je vo FAnn parfumérii spolu s ďalšou novinkou, ktorou je rozjasňujúca báza pod očné tiene vo forme roll-on! Na tú sa pôjdem pozrieť aj ja :P
Majte krááásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Je skvelyyy sice momentalne mam asi dalsich 5 nacatych ale odkedy mi prisiel iny som nepouzila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj, a ten puder na tvary akokeby prischne? Neobtiera sa? Kebyže sa obtriem tvárou o frajerovu bundu?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS