favourite nail polishes • spring 2014

10. apríla 2014

Ahojte kočky!
Možno si spomínate, ako som na konci decembra napísala článok o mojich obľúbených zimných lakoch. Celkom ma oslovila myšlienka spraviť z toho takú pravidelnú rubriku, v ktorej by som vám každé tri mesiace predstavila mojich lakových obľúbencov. Musím sa priznať, že sa trochu bojím, aby sa v niektorých článkoch časom tie laky neopakovali, pretože už nie som taký maniak a nenakupujem laky na kilá, aj keď je pravda že ich z času na čas rada pretriedim a doplním o pár nových kúskov...
Tiež je pravdou, že už si nechty nelakujem toľko, koľko kedysi, pretože vždy keď si ich začnem pravidelne lakovať a nedám im žiadnu prestávku, mám veľký problém s lámaním a štepením nechtov a cítim, že sú extrémne oslabené a dajú sa ohýbať ako papier. Napriek tomu sa vždy nájdu také, ktoré ma jednoducho presvedčia a stanú sa mojimi veľkými srdcovkami. A vtedy je nelakovať nemožné... Tak mi teda dovoľte predstaviť vám mojich jarných obľúbencov :)


1) Oriflame - Giordani Gold Pink Carat
Musím povedať, že celkovo laky z Oriflame môžem, ale Giordani Gold doslova milujem! Majú sýte farby, krásne kryjú v dvoch vrstvách, úžasne rýchlo schnú a vydržia aj na oslabených a poškodených nechtoch. A tento nie je výnimkou!
Je prekrááásnej lososovej farby so zlatými trblietkami, ktoré na nechtoch vytvoria veľmi pekný finish a vôbec nepôsobia, že sú tam nasilu.


2) Gabriella Salvete - STARS 07 Princess
O tomto laku ste určite počli a čítali na stovkách blogov. Ja ho vidím každú chvíľu medzi obľúbencami. Najprv som celkom nechápala prečo, pieskovcom som sa snažila vyhýbať. Potom som však neodolala a zrodila sa láska. Kryje dokonale v dvoch vrstvách a na moje veľké prekvapenie naozaj rýchlo schne. Výdrž je tiež skvelá.
Je pastelovo ružovej farby a obsahuje drobné fialkovo-modré trblietky, ktoré vo výslednom efekte tvria krásny nevtieravý detail.


3) NYC 170 Oh Soho Sweet
Na týchto lakoch sa mi najviac páčia asi ich názvy ♥ Tento som si kúpila kvôli kráásnej nude farbe, pretože taká v mojej zbierke chýbala. Síce je na ňom dobré naozaj len to, akú má farbu, som z neho nadšená. Inak kryje v 3 a viac vrstvách, dosť pomaly schne a výdrž naozaj nič moc. Ale aj tak ho mám veľmi rada :)


4) Pupa 219 a 625
Pod zlám osvetlením v predjni laky vyzerali celkom inak a musím sa priznať, že som potom bola trošku sklamaná z ružovej 219, ale nie natoľko, aby som ich nelakovala - no  tmavá 625 sa mi páči viac.
Farby sú sýte, kryjú v dvoch vrstvách. Schnú síce pomalšie, vedia sa zlievať do strán a výdrž tiež dvakrát nič moc, ale sú naozaj chutné a veľmi sa mi na nachtoch páčia. Keď pôjdem nabudúce do Pupy, určite si vezmem ďalšie...


5) Rimmel - Space Dust 003 Aurora
Najlepšie nakoniec! Moja najväčšia laková láska ever!! Podľa mňa je naprosto dokonalý. Má perfektnú farbu, úžasne kryje aj v jednej vrstve (aj keď ja to vždy poistím dvomi). Krásne rýchlo schne a obdivuhodne dlho vydrží a nemám mu vôbec čo vytýkať.
Po zistení, aký je úžasný, som si kúpila ešte aj 007 Shooting Star a 004 Luna love ale farebne je pre mňa topka Aurora ♥



A aké sú vaše obľúbené laky posledných dní/týždňov/mesiacov? 
Prajem vám krásny dník ♥


7 komentárov:

  1. Krásna zbierka. Najviac sa mi páči GS a Rimmel :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejvíc se mi líbí ten od gabriely salvete a i když růžovou normálně moc nemusím na tomhle laku se mi strašně líbí! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mimochodem TAGla jsem tě u mě na blogu tak se nezapomeň mrknout ;)
      http://www.meow005.blogspot.cz/2014/04/tag-v-perinach.html

      Odstrániť
  3. NYC je perfektný,taky dobrý základ.ja ich radšej kupujem ako lakujem.nejak nieto na nič čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejvíce se mi líbí ten od Rimmelu, vypadá nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi sa mi paci stars od gs a rimmel space dust :)) snad ich raz budem mat vo svojej zbierke ajja

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten Rimmel je vážně nádherný :) Jejich laky mám nejradši!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS