Dermacol Imperial Long Lash Mascara

27. apríla 2014

Ahojte zlatíčka ♥
V poslednej dobe sa cítim akosi viac unavená než zvyčajne a myslím, že to bude jarnou únavou. Bohužiaľ však toto bezenergické obdobie veľmi vplýva aj na moje líčenie/nelíčenie, keďže sa ráno necítim na viac ako na BB krém a špirálu.
V najposlednejšom období sa mojou veľkou favoritkou stála práve špirálka od Dermacolu, ktorá je síce na trhu už dlhšie, u mňa v kúpeľní tiež prebýva už nejaký ten piatok, no podľa mňa je to nehynúci evergrée, ktorý si stále nájde svojich nových fanúšikov.


Ja som si kupovala v čase, keď som silou mocou chcela testovať vychvaľované špirály a keďže o tejto som počula nejedno dobré slovo, voľba bola jasná. Pri stojane dekoratívky Dermacolu ma zaujala svojím veľmi pekným obalom, ktorý ja štýlovým aj farebným prevedením podobný môjmu milovanému Imeprial makeupu.
Veľkou chybou pravdepodobne výrobcu však bolo nalepiť na špirálu ochranný kód + prelepiť ho lepiacou páskov dookola po celej špirále. Za prvé, bolo takmer nemožné ho odstrániť a dostať sa tak k špirále a za druhé lepiaca páska na obale zanechala tie nechutné lepivé stopy, na ktoré sa všetko nachytá, sú strašne vidieť a nechcú zliezť dole. Takže za toto má u mňa výrobca obrovské mínus!


Na špirále sa mi veľmi páči, že aj keď má silikónovú kefku, nie je z takého tvrdého materiálu, ktorým si vypichnete oko a má naozaj skvelý tvar. Úplne super sa s ňou pracuje, pekne mihalnice rozčeše a oddelí a rovnomerne nanesie farbu.
Apropo, farba! Nie som si istá, či to tak má byť, ale predpokladám, že keď bola špirála tak starostlivo zalepená, tak asi áno, ale prekvapilo ma, že kefka akoby vôbec nebola mokrá - práve naopak. Na pohľad vyzerá, akoby na nej žiadna farba vôbec nebola. Nemôže však byť vyschnutá, pretože to by potom nelíčila tak, ako líči. Každopádne je to fajn, pretože sa neotláča a nehrozí žiadne nešťastie.
Na riasach vydrží od rána do večera, nedrobí sa, nežmolkuje, nezlepuje, dodá aj objem, aj dĺžku aj farbu... jednoducho ideálna špirála!


Som si na viac ako 100% istá, že keď sa mi minie, pôjdem do nej zasa. Po tejto pozitívnej skúsenosti s ňou ju zaraďujem do kategŕie mojich najobľúbenejších, kde sa už nachádza Colossálka a Bourjois Volume Glamour.


Teším sa na vaše komentáre, v ktorých by som si rada prečítala, či máte s touto špirálkou skúsenosti, poprípade aká je momentálne vaša vysnívaná špirála :)
Prajem vám krásny (a nariasený) zvyšok dňa ♥

3 komentáre:

  1. Wau neskutočné riasy!!! Také niečo by som potrebovala, väčšina riaseniek riasy zahustí, ale máloktorá ich aj takto krásne predĺži :)
    LIPSTICKS JUNGLE
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No hej, to je pravda. A veľa krát sa mi stáva, že mi špirály riasy strašne zlepujú, takže táto je úplne super :)

      Odstrániť
  2. Tak podle toho kartáčku bych takový efekt vůbec nečekala, ale vypadá to úžasně! No ty řasy... fakt nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS