Aussie •2x 3minute miracle•

17. apríla 2014

Ahojte! :)
Už ste si možno všimli, že ja som ten typ človeka, ktorý veľmi dlho odoláva. Myslím tým, že keď na trh príde nejaká novinka, ktorú väčšina ľudí (aj blogeriek) hneď skúša a chváli/alebo nechváli, ja si vždy hovorím, že je toho aj tak všade plno, a že mňa to nezaujíma a aj keby, tak nemusím mať všetko a podobne... No a potom vždy príde deň, kedy to najväčšie šialenstvo opadne, novinka sa už stane pomaly stálicou a objaví sa aj na mnohých antiwishlistoch, pretože už to majú všetci a podobne - a ja idem do obchodu a kúpim si ju. A inak to nebolo ani so značkou Aussie.
Keď už u mňa prišlo k nákupu, a vedela som, že si chcem určite kúpiť 3minute miracle (3MM). No keď som prišla k stojanu, musela som si sama pre seba priznať, že som si trápne myslela, že je len jeden a hotovo. No ale keďže tam na mňa vykuklo hneď niekoľko druhov, nastalo rozhodovanie, s ktorým som nepočítala. V takých chvíľach ja veľmi rada robím jednu vec - neviem sa rozhodnúť, beriem všetky možnosti! Väčšinou...


Veľmi podobným štýlom som teda vyriešila aj svoju dilemu, keď som sa rozhodovala medzi 3MM Colour a 3MM Reconstructor. Musela som si povedať, že po zlepšení kvality vlasov, mám vlasy v prvej rade farbené a až potom zničené. A tak som si kúpila plné balenie 3MM Colour a 75ml miniatúrku 3MM Reconstructor.
Musím povedať, že som si myslela, že rozdiel medzi nimi bude taký, že Reconstructor bude mať lepšie účinky a Colour bude mať viac-menej predlžovať životnosť farby. No a ako u mňa býva zvykom, aj tu som prišla skrátka...

Slávny Reconstructor, ktorý som si našťastie kúpila v zmenšenej podobe, je oproti Colour aj iným reparačným balzámom, ktoré som kedy mala na môj vkus veľmi riedky. Nechcem povedať, že doslova vodový, to zas nie, ale myslela som, že keď má "opraviť" zničené vlasy, bude trošku hutnejší. Tiež sa líši farbou, ktorá je taká svetlo "broskyňková" a trochu aj vôňou, ktorá je v oboch prípadoch krásne, ale to sú detaily.
Čo sa týka jeho učinku, vlasy vie celkom dobre zjemniť, tie moje kučery sú po ňom poddajnejšie a naozaj aj mám pocit, že vlasy sú celkovo krajšie, pružnejšie a zdravšie, ale...




...Colour má tie účinky o niečo intenzívnejšie. Tiež som si všimla, že po jeho použití mám vlasy nadýchanejšie, čo je podľa mňa zvláštne, keďže je konzistenčne oveľa hutnejší. A aj keď to s účinkom nemá nič spoločné, je bielej farby. V tomto prípade som zase veľmi nadšená z toho, že som si kúpila plné balenie a musím priznať, že som sa do neho neskutočným spôsobom zamilovala.
Na farbe vlasov som si žiadne zmeny nevšimla, ale to asi preto, že to nie jeho úlohou. On má len jednoducho dodať lásku vláskom oslabeným farbením. A zvláda to perfektne!




Takže, keby som mala hodnotenie produktvo zhrnúť, alebo napísať niečo ako odporúčanie - ak máte poškodené vlasy, skúste Colour namiesto Reconstructor. A ak hľadáte len naozaj fajn kondicionér, tak presne naopak :)
Ja som si 3MM Colour naozaj obľúbila a určite sa k nemu opäť vrátim. Stal sa mojou srdcovkou ako máloktorý produkt a naučil ma, že nie vždy sa treba držať toho, čo je na obale. Aj keď vo väčšine prípadov je to lepšie. Hovorí sa, že Austrália je "naopak", nie?...

Nezabudnite mi napísať, aká je vaša skúsenosť s Aussie - nie len s 3MM ale s ktorýmkoľvek ich produktom. 
A samozrejme, nezabudnite mať krásny a úspešný dník ♥

4 komentáre:

  1. Rekonstructor jsem před pár dny použila poprvé a je opravdu výborný! po té druhé Colour verzi se musím podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite :) možno s ním budeš tiež spokojnejšia :)

      Odstrániť
  2. Já zatím s Aussie žádnou zkušenost bohužel nemám.. :/ Ale možná se to v blízké době změní!! :D

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS