28. apríl

28. apríla 2014

Ahojte kočky!
KONEČNE mám pocit, že moja činnosť bola efektívna. Alebo lepšie povedané, mala som tak akčný víkend, že nemôžem povedať ani pol slova n to, že by som ho len tak "strávila". Verím tomu, že niekomu by to aj tak mohlo pripadať nudné alebo neviem čo, lenže na mňa a moju bežnú náplň každodennej práce bolo aktivít tak akurát, aby som bola spokojná :)
  • V sobotu hneď ráno som mala "pohotovosť" a vyťahovala som psovi dvoch kliešťov (fuj fuj), potom som si chcela umyť hlavu ale mali sme slabý tlak vody a teplá vôbec nebola teplá, takže za vymytie šampónu som si udelila pochvalu :D 
  • Nasledovala sobotná chvíľka ekonómie, bloggovanie, upratovanie a po obede som išla na oslavu narodenín priateľovej mamy. Lenže to bolo také z auta do auta a zahrala som sa na mini taxík a rozvoz (čo ma ale extrémne baví, takže pohoda), potom sme boli pozrieť kamarátku-spolužiačku Simonku v Skalických horách, kde boli Dni Samoyedov a strávili sme s ňou chvíľu pred súťažou. No samozrejme, že som sa musela hrať a prechádzať a fotiť s úžasnou Blondi ♥ 


  • Veľmi sa mi nechce vysvetľovať rodinné vzťahy, ale každopádne na oslavu prišl mne-už-teraz-známe dievča - Terka, ktorá so sebou priniesla z Čiech dvoch úžasných psíkov - labradora Berryho a trojmesačnú čivavku Čiky, išli sme na hromadnú psiu prechádzku (5 psov + 5 ľudí).


  • No a potom sme len tak sedeli a rozprávali sa a tak podobne. Pred tým ako sme šli domov, išli sme si s priateľom spraviť okružnú jazdu Skalica - Holíč - Petrov - Sudoměřice - Skalica, pričom v Súdkách som sa nevyhla policajnej kontrole (o druhej ráno!). Takže ako som ľahla, tak som zaspala.
Nedeľa už bola síce trošku pokojnejšia ale aj tak ma čakala ekonómia, doupratanie, bloggovanie a rôzne ďalšie aktivity. Tie však už boli viac menej odpočinkové, zato pre mňa veľmi záživné :D
Okrem víkendu bol celkovo týždeň dosť pasívny, pretože posledné dva dni prázdnin som strávila s učením a tri dni školského týždňa taky tak, takže som rada, že aspoň víkend bol, aký bol :)


A čo váš týždeň & víkend? Veľmi rada si o tom prečítam dolu v komentároch :)
Prajem vám krásny začiatok týždňa ♥

4 komentáre:

  1. Ti pejsánci jsou rozkošní! <3 <3 <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nesnááááším klíšťata, jsem schopní ještě to vyndat svýmu psovi, ale jakmile se mě to dotkne, dostávám záchvat :-D krásní pejsci

    roo.rachel.1987@gmail.com
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely dogs , love both of them... wonderful pics!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS