21. apríl

21. apríla 2014

Ahojte kočky :)

  • Konečne mám po takmer dvoch týždňoch od kedy som bola chorá pocit, že som viac-menej v pôvodnom stave. Tá jarná viróza, čo ma prepadla si naozaj nemohla vybrať lepší čas. Ale tak nevadí, stalo sa. Hlavne, že už je preč a ja dúfam, že sa už nevráti.
  • Minulý týždeň v stredu sme zo školy boli na ževraj-výchovnom-koncerte. Bolo to vystúpenie skupiny Fragile. Musím sa priznať, že som bola voči tomu skeptická, Fragile som veľmi nepočúvala (ok, tak vôbec) a musím priznať, že som sa tam ani netešila. No nakoniec mám pocit, že som bola zo všetkých najviac nadšená :P Bolo to naozaj skvelé, tí ľudia sú úžasní! Som naozaj vďačná za príležitosť ich vidieť takto naživo a keď si ešte predstavím, akú smiešnu sumu sme platili za vstupné ako škola...
  • Inak dúfam, že trávite prázdniny príjemne :) Ja som sa konečne dokopala k tomu, aby som sa začala pripravovať na maturitu, pretože som už pomaly ani nemohla spávať ako ma prepadával stres a strach. Musela som sa premôcť a začať makať. A tak sa snažím každé ráno vstať medzi 7 a 8 hodinou a učiť sa, čo to dá. Len včera som si musela dať pauzu a poriadne sa vyspať, pretože mi mozog už akosi nechcel prijímať nové informácie. 
  • V priebehu uplynulých dvoch týždňov mi konečne začali prichádzať balíčky z Číny, čo som objednávala cez eBay. Bola som normálne prekvapená, keďže som čakala, že to všetko príde tak po 2 mesiacoch po problémoch na colnici a neviem čom ešte, a pritom vôbec :) Tak som s radosťou objednávala ďalej :P 
  • A nie len na eBay. Po viac ako mesiaci som bola v drogérii! Vážne! Sama seba som prekvapila, ako dlho som vydržala, a to som tam teraz išla len preto, že to bolo fakt nutné. Takže sama sebe udeľujem veľkú pochvalu :D
  • No a dúfam, že ste si dnes užili šibačku! :)


A čo vy? Ako trávite čas posledné dni? Máte niečo nové? 
Prajem vám krásny dník a teším sa na komentáre ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS