TAG • Nežijem len makeupom

7. apríla 2014

Ahojte kočky!Viem, že som sa k téme tagov nikdy nevyjadrila a musím sa priznať, že som sa ich doteraz snažila aspoň sama pre seba bojkotovať, ALE... pred nejakým časom ma Katik a Dodka z BeautyMissfits nominovali na tag "Nežijem len makeupom" a...

...za 1. - bola som z toho veľmi milo prekvapená
a za 2. - mi to spravilo veľkú radosť

takže som sa rozhodla, že tag spravím. Určite aspoň približne viete, o čo sa v ňom jedná, takže ho netreba nejako obsiahlo predstavovať a môžeme sa na neho rovno vrhnúť :)

1) Sleduješ TV? Aký je tvoj obľúbený program, prípadne seriál?
Sledujem, ale len ráno a večer. Vždy pri raňajkách mám zapnuté Teleráno na Markíze - občas tam bývajú naozaj zaujímavé veci a tiež sú jeho súčasťou "minisprávy", takže nie som až tak mimo obraz.
Najviac však sledujem telku večer a tu sa dostávam aj do druhej časti otázky - obľúbený seriál. Tu je toho naozaj viac, pretože zbožňujem americké seriály a sitcomy, ale aj kreslenky. Preto strašne rada pozerám český Smíchov, kde chodieva Full House, Spongebob, Scooby, Priatelia, 2 Socky, 2 a 1/2 chlapa, Mike&Molly a  Zlatá sedmdesátá. Okrem týchto seriálov, ktoré všetky veľmi ľúbim mám rada The Nanny, 7th Heaven, Joey, Gilmore Girls alebo Gossip Girl a samozrejme Simpsonovcov.
No hej... som aj seriálový maník :P A menovala by som kľudne ďalej, ale to by som asi neskončila :)
2) Varíš? Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo alebo dezert?
No, varím... som v procese učenia sa. Ale pečiem veľmi rada. Najobľúbenejšie jedlo je jednoznačne sviečková s karlovarským knedlíkom a brusnicami - tie MUSIA byť. A najobľúbenejší dezert? Čokolvek, kde je čokoláda :P


3) Aká je tvoja vysnívaná práca?
Chcem byť novinárka! Veľmi sa mi páči predstava, že by som písala, pre nejaký zahraničný magazín poprípade spravodajské noviny. Na druhom mieste tlmočníctvo a prekladanie kníh a na treťom písanie vlastných :)
Len taká bonusová zaujímavosť - písaniu sa venujem už asi od štvrtej triedy na základke :)


4) Ovládaš nejaký cudzí jazyk? Akým jazykom by si sa chcela vedieť dorozumieť?
Tak keď sme v tom maturitnom období, myslím že zvládam angličtinu na tej B2 úrovni :D Nie, sranda. Ale ten jazyk naozaj zbožňujem a chcem ho študovať!
Okrem angličtiny sa učím francúzštinu, ale moja znalosť je skôr pasívna. Rozumiem, keď na mňa niekto rozpráva v zjednodušenej forme jazyka ale odpovedať mám problém.
Veľmi rada by som dokončila štúdium španielčiny, s ktorým som ako samouk začala pred pár rokmi ale ďaleko som sa nedostala a tiež ma láka ruština, nórština a exotika ako japončina a arabčina :)


5) Za čo utrácaš v rámci kategórie "pre radosť", keď nie za makeup?
Za benzín, doplnky a knihy. Tiež za nevyhnutnosti pre domácich miláčikov, sviečky, perá, zápisníky, darčeky, chipsy. A čokoládu, cookies, topánky, oblečenie, gumové cukríky a muffiny. A tiež za...

Ale naozaj prevažná časť všetkých mojich peňazí padne na kozmetike (či už dekoratívnej alebo nie) a kozmetických pomôckach atp.



6) Zoznamuješ sa ľahko s neznámymi ľuďmi?
Čo sa týka podania ruky a predstavenia sa, som väčšinou tá, ktorá berie iniciatívu. Avšak mám problém si s veľa ľuďmi "padnúť do noty". Všimla som si, že hlavne s dievčatami môjho veku a mladšími mávam často problémy. Ale vo všeobecnosti je naozaj len veľmi málo ľudí, s ktorými viem vyjsť a ktorí vedia vyjsť so mnou. Aspoň ale nežijem v planých predstavách, že ma všetci milujú...

A keď sme už u toho, priznávam, že nemám veľa priateľov a nikdy som vlastne ani nemala. Naozaj len tých pár, ktorí boli a sú pre mňa srdcová záležitosť. Myslím, že mám akúsi potrebu kamarátiť sa len s ľuďmi, ktorí nejako vybočujú z mainstreamových skupín. Či už štýlom, povahou alebo názorom...


7) Čítaš knižky, alebo preferuješ internet?
Čítam, veľa a rada. Je to jedna z mojich najobľúbenejších činností, ak nie vôbec najobľúbenejšia. Najradšej mám romány a to akékoľvek - fantasy, romantické, historické, psychologické... V závese za nimi je poézia a potom poviedky. Mám taký pocit, že túto záľubu mám aj so šoférovaním akúsi vrodenú od ocina :P


8) Aká je tvoja najhoršia a najlepšia vlastnosť?
Moje najhoršie vlastnosti sú netrpezlivosť a tú druhú neviem pomenovať jedným slovom, no jednoducho nad vecami príliš rozmýšľam a beriem si ich príliš k srdcu.
A najlepšia? Hm, hm, hm... asi úprimnosť ale to už je veľmi subjektívne a záleží na každom, či ju považuje za dobrú alebo zlú.


9) Chodíš sa večer baviť medzi ľudí alebo máš radšej komornú spoločnosť?
V drvivej väčšine prípadov nemám vôbec náladu na "bujarú" zábavu. Som totiž typ človeka, čo nepije alkohol - teda naozaj minimálne a to len keď je NAOZAJ príležitosť (nie, piatok ani koniec školského roka pre mňa príležitosť nie je) a otvorene priznávam, že sa mi nepáči, čo alkohol robí s ľuďmi.
Možno som divná, ale pre mňa naozaj nie je zábava pozerať sa na kamarátov ako na striedačku zvracajú poprípade robia strašný hluk alebo niečo demolujú. Na to som naozaj až príliš dobre vychovaná alebo možno nudná... Neviem, posúďte samy.
A diskotéky? "Trinásťročné prostitútky", ktoré na všetkých zazerajú, tancujú polonahé a správajú sa akoby im patril svet tiež nie sú moja šálka kávy...
Takže z toho, samozrejeme, vyplýva, že uprednostňujem pokojnejšie posedenie :P


10) Keby si neblogovala, medzi aké činnosti by si si rozdelila voľný čas, ktorého by potom bolo asi veľmi veľa?
Pravdepodobne by som trávila viac času vonku, hlavne takto na jar a v lete, viac čítala, viac spala, viac sa učila a asi sa aj viac nudila.
Blogovanie totiž naplnilo môj život novým svetlom a stalo sa mojou súčasťou. Popravde si život bez neho ani neviem nejako predstaviť :)


Takže kto sa prečítal až sem o mne zistil zopár vecí, možno zaujímavých, možno nie :) 
Budem rada, keď mi napíšete ako ste na tom vy, poprípade spravíte tento tag a pošlete mi odkaz :)

Ak by ste chceli, aby som ešte niekedy nejaký tag spravila, určite mi napíšte sem, na mail alebo do správy na FB jeho názov, popr. kde ho nájdem a tak :) Budem sa tešiť na vaše návrhy :))
Prajem vám prekrásny týždeň ♥

5 komentárov:

  1. super tag Donny, takéto články sa príjemne čítajú :-) Určite si ho spracujem aj ja, už dlhšie to mám na rozume :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Mims :)
      určite sprav, rada si prečítam :))

      Odstrániť
  2. Dobre sa to číta Donny, ďakujeme za prijatie nominácie :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj pozyvam ta ku mne na blog na GA o pekny shamballa naramok
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/04/giveaway-s-womanologysk.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS