Yves Rocher Curls → Shampoo + Hair Spray

6. marca 2014

Ahojte kočky!
Ako som vám už spomínala, dostala som možnosť vyskúšať novinku vo vlasovej kozmetike od Yves Rocher - šampón a sprej pre kučeravé vlasy s výťažkom z baobabu. Nesmierne som sa týmto produktom potešila, pretože už niekoľko rokov so svojimi vlasmi bojujem. Najprv mi veľa rokov trvalo kým som sa dokázala zmieriť s faktom, že mám kučeravé vlasy a od tej doby bojujem s ich starostlivosťou a úpravou a tak ďalej, a tak ďalej. Proste - čokoľvek sa s nimi snažím spraviť, takmer vždy skončím pri drdole.


Aby som to upresnila, svoje vlasy mám rada, som šťastná, že ich mám tak veľa (aj keď by mohli podrásť na dĺžke :P) a všetko okolo toho, ale predsa, keď máte veľa vlasov - veľa kučeravých vlasov - nie je to zrovna prechádzka ružovou záhradou. Aspoň ja to tak nevidím, pretože do toho všetkého mám vlasy suché, radi sa krepatia a to už prechádzame do hororových stavov, skúste si to predstaviť! Vždy po umytí  a vysušení vlasov som bola s tvarom a formou kučier spokojná najviac päť hodín. Potom vždy prišla apokalypsa...
Nuž a ako si s týmto problémom poradila táto odvážna dvojica?

toto neviem, ako je možné, vôbec nemám takúto farbou vlasov :D technika sa proti mne spriahla
Už po umytí vlasov šampónom, kým mi vlasy voľne schnú na vzduchu je vidieť, že sú iné, že sa akosi ináč krútia - akosi systematicky :D A po uschnutí už to ani nie sú moje vlasy. Sú krásne nadýchané, akési prevzdušnené, kučery majú krásny tvar, pekne držia, ani vietor ich nezničí a nekrepatia sa.
Je však pre mňa nemožné použiť len samotný šampón bez kondicionéru, tak spolu s ním používam Aussie 3 minute miracle, pretože sa mi zdá, že po šampóne sú vlasy o niečo suchšie.


No a sprejík, to je taká doplnková vychytávka. Môže sa použiť na mokré aj suché vlasy - ja ho používam na vysušené. Pridá kučerám na pružnosti aj na pevnosti. Chvíľu po zaschnutí spreja sú vlasy akoby nalakované lakom na vlasy a držia lepšie tvar.
Čo sa mi ale strašne páči, že keď si vlasy "narovnám" teplovzdušnou kulmou - ako sa to robí fénom a guľatou kefou na vlasy - a potom ich také relatívne rovné nastriekam týmto sprejom, spravia sa mi nádherné lokienky, do ktorých som sa úplne zamilovala :))



Ďakujem Yves Rocher za poskytnutie produktov na testovanie

1 komentár:

  1. to by som aj kúpila sestre, keby mi sľúbila, že si svoje kučery nebude dennodenne žehliť :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS