s•he duo eyeshadow

16. marca 2014

Ahojte kočky!
Ako už určite viete, dostala som od spoločnosti DM ďalšie dva produkty na testovanie. Jedným z nich sú duo očné tiene od privátnej značky DM drogérie - S•he stylezone. Keď som otvorila balíček a vykukli na mňa tieto tiene, veľmi som sa im potešila, pretože ako môžte vidieť, na prvý pohľad farby vyzerajú naozaj krásne. Zaujíma vás, ako dopadli na druhý, tretí, štvrtý...pohľad?


Obal tieňov ma veľmi neoslovil. Nie som totiž priaznivcom ostrých hrán aj keď musím uznať, že "vnorenie" tmavšieho tieňa do svetlejšieho je veľmi originálne. Veľké mínus má u mňa ale tzv. zlom-si-na-mne-necht otváranie, s ktorým teda vyslovene bojujem...
Samotné tiene majú veľmi príjemnú a krásne jemnú konzistenciu, avšak aj keď nie sú nejako suché, na môj vkus dosť prášia a vždy po líčení mám veľkú vrstvu napadaných čiastočiek pod okom. Majú naozaj pekné farby - tmavšia je metalická hnedá a svetlejšia je metalická copper, čo je podľa mňa prekrásna kombinácia.
Po oskúšaní na ruke som z tieňov mala naozaj dobrý pocit, pretože vyzerali byť dostatočne pigmentované a všetko okolo toho. No aj napriek tomu sa mi vynorila spomienka na negatívnu skúsenosť so staršou verziou duo tieňov tejto značky. A musím povedať, že história sa opakuje...



Tiene som skúšala asi päťkrát a vždy sa mi moje obavy potvrdili. Skúšala som s bázou aj bez báze a žiadna zmena. Najprv som skúšala naniesť copper tieň na celé viečko a hnedým vytvoriť smokey efekt. Potom som skúšala pridať biely tieň zo starších duo tieňov, naniesť copper do ohybu oka a do "banánku" a hnedý do vonkajšieho kútika. Potom som skúšala tiene použiť ako mono - každý zvlášť a ani tieto dva pokusy ma nepresvedčili o kvalite.
Záverom môjho snaženia bolo zistenie, že akokoľvek sa snažím tiene rozotrieť štetcom do stratena, naozaj sa stratia. Pigmenty tieňov, ktoré na oku už nie sú ani zďaleka tak výrazné ako na ruke, sa zachytia na vlasy štetca a utečú z viečka preč. Tiež je pre mňa problematické tiene na viečku udržať. Aj s použitím bázy, ktorá udrží snáď všetko, sa tiene po pár hodinách akosi zvláštne pomiešajú a je to.. jednoducho celé zle.
Musím sa priznať, že najprv som si myslela, že niekde robím chybu ja a začala som sa obviňovať, že si neviem ani naniesť tiene na viečko štetcom a skúšala som ich nanášať aj prstom ale efekt bol stále rovnaký - nijaký. Musím však priznať, že ma toto zistenie mrzí, pretože tá copper farba je podľa mňa naozaj prekrásna.


Veľmi by ma zaujímalo, či vy máte nejakú skúsenosť s tieňami tejto značky a či je podobná alebo úplne odlišná od tej mojej.
Prajem vám krásny dníček a teším sa na komentáre ♥


(ďakujem drogérii DM za poskytnutie produktu na recenziu)

6 komentárov:

  1. Na první pohled vypadají opravdu moc dobře :) ale je škoda toho, že na oku už takové nejsou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je a veľká :( ani som to nechcela na očiach fotiť, pretože to vyzeralo naozaj zle...

      Odstrániť
  2. v tom zlomsinamnenecht otváraní sa niektorí teda vyžívajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda áno.. aj by sa to už mohli odnaučiť si myslím :)

      Odstrániť
  3. Mne prisli quattro a na to ze som od nich nic necakala milo ma prekvapili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no už som si vo viacerých článkoch prečítala, že tie quattro sú dobré.. neviem, či je možné, aby bol len tento jeden kus taký zlý alebo tie duo proste nie sú dobré všetky.. musím si počkať na nejaké články

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS