Palmolive Thermal Spa Mineral Massage - peelingový sprchový gél

27. marca 2014

Ahojte (sedmi)krásky :)
Už je to nejaký ten piatok, čo som sa rozlúčila s mojim novo-milovaným peelingom Cien. A keďže z nevysvetliteľných dôvodov trpím akútnou potrebou mať vždy po ruke nejaký ten telový peeling, porozhliadla som sa po drogérii a pre tentokrát som si vybrala peeling-nie-tak-úplne. Aby som to vysvetlila, nie je to ten typ peelingu, pri ktorom je v nejakej hmote plno zrniečok - aby som však povedala pravdu, také ja mám radšej - ale "obyčajný" sprchový gél, ktorý v sebe obsahuje masážno-peelingové čiastočky.


Nemala som, úprimne, asi žiaden špeciálny dôvod na výber tohoto - ber to čert! - peelingu, jednoducho mi tam padol do oka. Je totiž vo veľmi pekne tvarovanej a celkovo pekne pôsobiacej fľaške. Gél je svetlomodrej farby a obsahuje biele a tmavomodré peelingové zrniečka. Okrem iného obsahuje tiež výťažky zo solí z Mŕtveho mora a aloe vera.
Čo sa týka jeho peelingových účinkov sú presne také, ako sa dá od podobného produktu čakať. Žiadne extra obrúsenie pokožky nie je možné čakať a kto by čakal, ten by sa nedočkal, na druhej strane musím uznať, že pokožku naozaj veľmi pekne zjemní a prekrví. Veľké plus má u mňa za to, že pokožku nevysušuje a aj napriek svojej naozaj výraznej parfemácii nedráždi.


K tej parfémácii mám ale ešte niečo naviac. Teda okrem toho, že je veľmi výrazná, mne osobne strašne pripomína osviežovače vzduchu "s vôňou oceánu" a podobné a tým pádom na mňa pôsobí trochu ako nejaký čistiaci prostriedok do kúpeľne, čo je trochu škoda. Celkovo tá vôňa však nie je nejako extra nepríjemná ale ja ju mám spojenú s domácimi prácami a máličko (trošku viac) mi prekáža, To je ale z mojej strany jeho jediné mínus.

No tak to by bolo myslím z mojej strany všetko k tejto mini-krátkej recenzii. Rada by som však vedela, čomu dávate prednosť vy - či klasickým peelingom alebo peelingovým sprchovým gélom. A tiež by ma veľmi potešili vaše typy na vaše obľúbené produkty/poprípade varovania, ktorým je lepšie sa vyhnúť.

Majte krásny deň a ja sa budem tešiť pri ďalšom článku :))

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS