GOSH • DarlingLashes Mascara & Velvet Touch Lipstick

9. marca 2014

Stala sa mi zvláštna vec. Minule som sa tak ráno líčila v kúpeľni a akurát som si robila linku ceruzkou Gosh, a len tak som rozmýšľala, že by ma zaujímalo, kedy a aké novinky najbližšie vyjdú na trh. A potom keď som prišla domov zo školy, zapla notebook a kontrolovala si maily, našla som si medzi nimi mail od spoločnosti Glamour Slovensko, v ktorom sa písalo, že mi budú v blízkej dobe doručené novinky Gosh na testovanie. Dejú sa na tomto svete naozaj zvláštne veci...
No ale stalo sa tak, ako bolo písané v maile o pár dní som mala obálku doma a keďže ma novinky veľmi zaujali už v elektronickej podobe, nemohla som sa dočkať, kedy ich odskúšam na vlastnej koži.


Po viacerých kladných skúsenostiach so špirálami tejto značky som bola naozaj natešená ako malé dieťa na pieskovisku, že sa mi dostala do rúk aj táto. Už na prvý pohľad ma zaujala krásnym čierno-ružovo-strieborným obalom, ktorý sa leskne a trblieta a to ja mám strašne rada :D. Farba špirály je klasická čierna len kefka je niečo nové. Nie je silikónová, za čo má u mňa obrovské plus a jej tvar je taký 50-percentný. V preklade to znamená, že polka štetín je ultra krátka a druhá polka dlhá a každý typ  štetín je na jednej polke kefky. Na jednej strane je to super - tými kratšími sa skvele líčia spodné mihalnice a dlhšími horné, na druhej strane je treba si kefku vždy presne natočiť, čo môže byť občas otrava.
Podľa oficiálneho popisu by mala špirála mihalnice opticky zhusťovať, pekne ich oddeliť a zvýrazniť atď., atď. poznáme. Z mojej skúsenosti ich teda nejako extra nezhusťuje, ale zato ich nádherne predĺži a naozaj zvýrazní - tak, že si to dokonca všimol aj môj priateľ a to je už čo povedať :D. Čo sa týka zlepovania, je to také... no, šak pozrite na fotkách :)
Takže to by bolo z mojej strany ku špirále asi všetko. Celkovo ju hodnotím pozitívne a som veľmi veľmi rada, že som ju dostala :)



(ospravedlňte nevytrhané obočie)
Čo sa týka rúžu - tam mám trošku zmiešané pocity. Na jednej strane má krásnu farbu, veľmi jemnú, krémovú konzistenciu, ktorá nevysúša pery ani nezalieza do vrások a dokonca krásne vonia (!!) čo sa mi pri rúži snáď ešte nestalo, na druhej strane má na môj vkus slabšiu pigmentáciu a o výdrži ani nehovorím. Má aj nádherný obal - čierny matný s lesklým prúžkom, v ktorom je vyrazený názov značky, na plast pôsobí dosť kvalitne a... luxusnejšie. Je dostupný v ôsmych odtieňoch, ja mám odtieň 160 Delicious ale viem si predstaviť, že by som mala aj 155 Innocent, 159 Boheme alebo 161 Nude a tá predstava sa mi veľmi páči :P







 
Zľava: 155 Innocent, 156 Romance, 157 Precious, 158 YoursForever

 
Zľava: 159 Boheme, 160 Delicious, 161 Sweetheart, 162 Nude

Ako sa vám pozdávajú novinky? Chceli by ste niektorú skúsiť? Ktorý odtieň rúžu by ste si vybrali? 

2 komentáre:

  1. maskara je asi skôr na prelženie,ja skor siaham po tých zhusťujucich.ale inak celkom podarený výsledok.gosh,darmo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se moc líbí rtěnka, koukám, že má snad každý odstín moc pěkný:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS