Balea Papaya & Buttermilk Handcream

20. marca 2014

Ahojte kočky!
Na dnes mám pre vás recenziu krémiku na ruky, o ktorom som vám už asi dva alebo trikrát písala. Musím sa priznať, že keď som zistila, že budem testovať krém na ruky, dostala som trochu strach. Už som vám, myslím, písala, že mám na ruke ekzém, ktorého sa neviem zbaviť. A ten mi často robí veľké problémy pri používaní krémov na ruky. A môj aktuálny strach pramenil z toho, že keď som nejaký čas dozadu používala krém na ruky od tejto značky (konkrétne to boli lesné plody), ten ekzém sa mi neuveriteľným spôsobom zhoršil...


Keď som však otvorila tubu a krém ovoňala, všetok strach musel ísť bokom. Tá vôňa je naozaj prenádherná! Ťažko sa to bude opisovať, to musíte ovoňať samy!! Najprv ma síce "vystrašila" kombinácia papaya a cmar ale moje obavy boli neopodstatnené, je to naozaj úžasná vôňa. A navyše sa z rúk hneď nestratí - vydrží tam, až kým si ich nepotrebujem ísť umyť...
Krémik má bielu farbu a veľmi príjemnú konzistenciu. Nie je vôbec vodový a nie je ani vyslovene hutný. Také niečo medzi, čo sa veľmi dobre roztiera a skvelo vstrebáva bez pocitu mastných rúk, avšak ruky po ňom ostávajú ešte dlho vláčne - aj po umytí!
Čo sa týka jeho účinku, tak nie, že mi ekzém zhoršil - je to pre mňa nepochopiteľné a ťažko uveriteľné, ale on ho zlepšil! Ale keď nad tým tak rozmýšľam, viem to odôvodniť. Kvôli ekzému mám suchú, šupinatú, drsnú kožu na malíčku a prsteníku pravej ruky a prsteníku ľavej ruky. Koža je takým spôsobom napnutá až mi praská niekoľko milimetrov do hĺbky. No a keďže tento krém má skvelé hydratačné a zjemňujúce schopnosti, očividne sa takto postaral aj o "chorú" pokožku, ktorá už nie je taká napnutá a ranky sa mi začali pomaly zaceľovať :) Nie je to samozrejme žiadne vyliečenie, ale aspoň môžem zatnúť päsť bez toho, aby sa mi vytvorili ďalšie prasklinky a už aj za to som mu nesmierne vďačná!
Veľmi ma potešilo aj to, že odkedy tento krém používam, absolútne nemusím riešiť suché ruky a zbavila som sa dokonca ešte jedného problému, a to suchej až drsnej pokožky na ľavom zápästí (tam ako je taká tá chrupavka alebo čo je to :P), kde som mala z mne neznámych dôvodom extrémne suché miesto - tak aj toho ma tento krém zbavil.


Takže za mňa je tento krémik jedno obrovské, zázračné prekvapenie, z ktorého mám ohromnú radosť, pretože je to presne to, čo som už dlhšiu dobu hľadala. Niečo, čo neškodí, ale pomáha (a ohromne!) & niečo čo krásne vonia ale nedráždi...

Určite mi napíšte dolu do komentárov, aké sú vaše skúsenosti s krémami na ruky značky Balea a tiež tipy na vaše obľúbené krémy!
Majte prekrásny dník a nezabudnite dopriať svojim rúčkam zaslúženú starostlivosť :) 

(ďakujem drogérii DM za poskytnutie produktu na recenziu)

6 komentárov:

  1. Ta jeho vůně musí být naprosto skvělá! tyhle voňavé krémy mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. viem si predstaviť tú nádhernú vôňu mala som Mango aj Berries (tie boli extra silné) a na to Mango budem asi doživotne spomínať :)) Inak Donny skúšala si na ten ekzém dávať kokosový olej? Podľa mňa tým nemáš čo pokaziť :) mne to pomáha na všetko skús si to potierať každý deň ...a už som zverejnila recenziu na sľubovane serum, ale v hromadnejšom článku. Pekný deň prajem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, kokosový olej som skúšala, keďže som si niekde prečítala, že pomáha aj na ekzém ale nemalo to žiaden účinok :( momentálne však konečne mám od kožnej mastičku, ktorá vyzerá sľubne, tak dúfam, že sa toho konečne zbavím...
      Jeej, super, idem sa pozrieť! :) Pekný deň aj tebe :))

      Odstrániť
  3. Moc krasny blog:) Ja tento bylzam na ruce nemam, ale premyslim o nem:) hezka recenze, dekuju moc.Nalakali me to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, určite ho vyskúšaj, je naozaj super! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS