Balea Oil Repair • Shampoo • Conditioner • Hair Oil

13. marca 2014

Ahojte kočky!
Tak ako som vám už spomínala, spoločnosť DM Slovensko mi zaslala na testovanie produkty vlasovej kozmetiky od značky Balea z radu Oil Repair. V balíčku, ktorý mi prišiel, bol šampón a vlasový olej, ale aby bola trojica kompletná, ešte v ten deň som skočila do DMky, dokúpila som si aj kondicionér a testovanie sa mohlo začať!


Musím sa priznať, veľmi som sa na to naozaj tešila a mám obrovskú radosť, že som sa k testovaniu dostala, a keďže ja sama som už nejaký čas plánovala o tejto trojici napísať, padlo mi to akurát do noty. A o to viac, že tieto produkty skvelo sedia k typu mojich vlasov a ponúkajú riešenie môjho problému.
Určite si spomínate, že som vám neraz v článkoch spomínala, že moje vlasy sú suché a mám problém s ľahkou lámavosťou a poškodením. Neustále hľadám a skúšam nové produkty na vlasy, ktoré by mi pomohli tento problém držať pod kontrolou. A s poľutovaním musím povedať, že pri všetkom tom množstve vlasových produktov, ktoré som vyskúšala, som našla len minimum tých, ktoré naozaj fungujú a nie sú sprevádzané inými ťažkosťami, ktoré v mojom prípade predstavujú hlavne lupy či svrbenie pokožky hlavy.
A preto je mi naozaj veľkým potešením vám s hrdosťou oznámiť, že práve tieto produkty sú jednými z tých, ktoré fungujú a nerobia problémy!!! ♥

Už po prvom použití som sa nemohla zbaviť pocitu, že by celkom postačil šampón sám o sebe, pretože už len po umytí vlasov je na nich poznať, že sú vláčnejšie a jemnejšie. A že sa nezamotávajú, ako tomu bolo napríklad TU. Šampón skvelo pení, vlasy dobre umyje, ľahko sa vymýva a - vďakabohu - nemám pri ňom absolútne problém s lupinami alebo svrbením! Čiže u mňa výhra na plnej čiare...
Kondicionér je moje druhé balenie a zo skúsenosti viem, že na to, aby ste si dali vlásky do poriadku stačí, aby ste ho používali s hocijakým šampónom. Tento fešák má totiž akési zázračné schopnosti. Stačí  ho naniesť naozaj trošku na vlasy, nechať pôsobiť, poriadne opláchnuť a je vystarané! Neverím síce tomu, že akákoľvek kozmetika dokáže zaceliť rozštiepené končeky, to určite nie, ale vďaka týmto dvom zlatíčkam predídete ďalšiemu štiepeniu, vlásky budú pružnejšie, vyživenejšie a ak máte problémy s rozčesávaním - nech sa páči!
No a potom je tu olejíček, ktorý je už len čerešničkou na torte. Veľmi pekne sa postará o suché konce a vlasy nezanecháva mastné, pretože sa rýchlo a bez stôp vsiakne.

šampón
kondicionér
olejček
Okrem toho, že tieto produkty vlasy zregenerujú a doprajú im potrebnú hydratáciu, použitie šampónu a kondicionéru súčasne by už po dvoch použitiach malo zregulovať vypadávanie vlasov až o 80%. Toto bohužiaľ nemôžem ani potvrdiť, ani vyvrátiť, keďže - ťuk ťuk ťuk - s padaním vlasov problém nemám.
Takže hodnotenie na záver - je to, ako všetci vieme, kozmetika veľmi lacná a túto trojicu zoženiete komplet do 6€, ale podľa mňa sa vyrovná, a možno aj predbehne, drahšie a propagovanejšie značky. Ak máte problém so suchými vlasymi a stále ste nenašli to, čo by vám naozaj pomáhalo, skúste sa pri najbližšej návšteve DMky zastaviť aj pri týchto produktoch. Myslím si, že to určite za to stojí! Aspoň ja som si už našla parťákov na dlllhe časy. Alebo aspoň dovtedy, kým sa neprestanú vyrábať a veľmi rada sa k nim opäť vrátim!

Máte problémy so suchými vlasmi? Aké používate produkty? Skúšali ste niekedy tieto?
Teším sa na vaše komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa!

(Ďakujem spoločnosti DM za poskytnutie produktov na recenziu)

8 komentárov:

  1. Z těchto tří jsem zkoušela pouze balzám a to v době, kdy jsem vlasy potřebovala nějakým způsobem zregenerovat a byla jsem příjemně překvapená, jak mi pomohl! Znovu bych si ho nekoupila z jediného důvodu, vlasy mám spíš se sklonem k maštění, takže bych si je musela mýt častěji.

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja mám tieto produkty a súhlasím vyrovnajú sa smelo drahým značkám, vlasy sa ako keby "napijú" a sú na pohľad zdravšie a ucelenejšie :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak.. tu sa opäť potvrdilo, že nie cena robí vždy kvalitu :))

      Odstrániť
  3. Tyhle olejové produkty mám hrozně ráda! po ničem nemám tak krásné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekna recenzia coskoropribudne aj u mna na blogu :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS