Avon Planet Spa - Peel Off Face Mask

23. marca 2014

Je veľa kozmetických úkonov, ktoré sa dajú zaradiť do kolónky s označením "prokrastinácia". Často tam len tak samé pre seba zaraďujeme krémovanie, depiláciu a epiláciu, hĺbkové čistenie pleti, návštevu kozmetičky či používanie pleťovej masky. Musím sa priznať, že vo väčšine z vymenovaných vecí som takpovediac "vzorná" a nemám problém nájsť si na nich čas. Jediné, čomu sa (ne)úmyselne vyhýbam sú pleťové masky. A vlastne ani celkom neviem prečo, veď pleťová maska ma v ničom neobmedzuje - môžem ju naniesť a počas doby pôsobenia sa venovať iným aktivitám, napríklad povysávať, navariť... Jasné, kecám, ale rozumiete. Jednoducho väčšinou je pre mňa aplikácia pleťovej masky, jej pôsobenie a odstraňovanie veľmi neradostnou činnosťou.


Keď sa tak nad tým zamyslím, môže to byť aj preto, že masky, ktoré som doteraz používala, pre mňa neboli ničím akosi extra atraktívne. Nemali peknú farbu a o vôni ani nehovorím. Jednoducho som ich napatlala na tvár, počkala 10-20minút, umyla vlažnou vodou a celý zázrak sa tým skončil.
No a tak akosi zhodou náhod a možno pôsobením vyšších síl, keď osud chcel, aby som spoznala svetlú stránku používania pleťovej masky som natrafila na zlacnenú zlupovaciu masku od Avonu z radu Planet Spa.
Už prvým dojmom na mňa zapôsobila veľmi pozitívne. Je krásnej broskyňovej farby s perleťou - pre milovníka všetkého trblietavého ako vyšité! Ďalšie plus má u mňa za fajn vôňu, ktorá je síce dosť výrazná a korenistá, ale človek má aspoň trošku pocit akejsi exotiky alebo čo. Oveľa lepšie, ako keby voňala lepkavo žuvačkovo alebo ako keby zapáchala.
No a nakoniec si ma úplne získala svojimi účinkami. Má sa nechať pôsobiť 20 minút, aby poriadne zaschla. Na môj vkus poriadne zaschne už po polovici určeného času a to tak, že je mi zaťažko používať akúkoľvek mimiku. Ale je to fajn, pretože o to ľahšie sa potom z pleti dá olúpať! :) A to ma strašne baví. A ešte keď výsledkom celého toho procesu je zjemnená pleť, na ktorej už aj môj sebakritický pohľad vidí zjavné zlepšenie - to už hovorí za všetko!


Čo vy a pleťové masky? Používate ich alebo sa im vyhýbate? Máte typ na dobrú pleťovú masku?

4 komentáre:

  1. Masky na obličej miluji, je to pro mě takový relax když si ji dám a třeba ve vaně odpočívám:) Momentálně mám jílovou masku z Avonu, ale bohužel mi na můj vkus až moc vysušuje pleť, takže hledám nějakou méně vysušující :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si pleťové masky dávám ráda, docela mě to poslední dobou i baví a vadí mi, že je nemůžu používat častěji. Hlavně ta od Freemana (zelená), mi dělá krásnou pokožku na obličeji. Jinak od té doby, co jsem objevila houbičky z Rossmanna, kterými se dá maska smývat - je to pro mě ještě lepší a vždy se na to těším.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslim ze mam tuto istu akurat v starsom obale tiez som s nou spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja pleťové masky používam celkom pravidelne, snažím sa aspoň raz do týždňa si nájsť čas a masku naniesť. Nemám však rada masky, ktoré ako píšeš buď nevoňajú alebo nemajú pre moju pleť žiaden efekt. Väčšinou som používala masky v jednorázových baleniach buď zinkovú od Balei, alebo Garnier samohrejivú masku. Najlepšia je pre mňa však maska H&M Malinová, ktorá je určená na stiahnutie pórov a okrem krásnej malinovej vône maska aj skutočne funguje, póry sú viditeľne odstránené, aj voľným okom vidieť, že je ich na pleti po použití masky proste menej. Jasné, že tento efekt trvá pomerne krátko, na druhý deň sú póry späť v plnom počte, ale aj tak je to skvelé, maska je účinná a to je podstatné. Masky od Avonu Planet Spa ma lákajú hlavne pútavým obalom, skúšala som raz jednu s bambuckým maslom, ale bola fest tuhá a nevedela som si ju skrátka naniesť a správne ju použiť tak som jej našla iné využitie ako krém na ruky. Avšak tá vôňa to bolo super. teraz mám tú fialovú s vôňou Acai Berry či ako sa to píše a ešte čistiacu, tiež pekne voňajú z tureckých kúpeľov Hammam tuším.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS