3. marec

3. marca 2014

- To vážne už prešli dva mesiace tohoto roku?! Kedy, prosím vás??? A už skončili aj prázdniny? Neviem si nejako vysvetliť, ako je to možné! Teda, viem, ale... Skoro celé prázdniny som bola zasekaná v maturitných otázkach z umenia a kultúry (áno, to je maturitný predmet). Márne som sa snažila preorganizovať si izbu, pretože aj tak sa vždy nejakým spôsobom veci vrátili tam, kde pôvodne boli :(


- Bolo len pár momentov, kedy som zmenila rutinné prostredie alebo robila niečo iné a to štvrtok v kaviarni s priateľom a kamarátmi a pár hodín predtým návšteva očnej lekárky a hodinová prednáška o používaní šošoviek.
- Ale ááno!! Konečne mám šošovky! Musím priznať, že z nich mám zmiešané pocity, pretože na jednej strane je to úplne super vychytávka a na druhej strane, keďže som ich mala v očiach zatiaľ len štyri dni, ešte stále ich tam cítim a občas mi aj trošku vadia. Ale keď je to normálne, tak prosím :)


- Je mi to trápne priznať, pretože napriek tomu, že som knihy Harryho Pottera prečítala niekoľkokrát znovu a znovu a stále ma ešte neomrzeli, dodnes som nevidela šiesty filmový diel, a obe časti sedmičky som videla prvý krát až tento víkend. Ani neviem prečo, asi nastala chyba v Matrixe (prečo sa to vlastne hovorí?), ale každopádne som sa rozhodla, že po maturite si dám HP maratón... Snáď prehovorím niekoho, aby do toho išiel so mnou :P


- A dovolím si jeden malý tip zo života. Ak sa jedného dňa rozhodnete konečne zapáliť gélovú sviečku, ktorá dlhú dobu len tak stála - nerobte to! Celá miestnosť bude veľmi nepríjemne zapáchať...

8 komentárov:

  1. Jeej, HP♥ Ja už sa dlhšie chystám na maratón filmov a asi aj kníh, keďže som ich čítala už veľmi dávno, len nie je čas :D
    Tiež máme doma nejaké gélové sviečky, radšej ich nebudem zapaľovať...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď práve.. preto sa na to chystám až po maturite cez voľno :P
      :) myslím, že to tak bude lepšie..

      Odstrániť
  2. To jsi byla parádně produktivní a určitě máš fajn pocit :). S čočkami to mám dost podobně, taky o nich v očích pořád vím, doufám, že je to jen o zvyku... Harry Potter bude vždycky super, vyrůstal se mnou a nedám na něj dopustit, jen ten, kdo ho nečetl, ani neviděl, má předsudky a říká, že je to blbost. No a díky za tip s gelovkama! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to ako sa vezme, pretože som aj tak nestihla všetko, čo som plánovala :(
      S tým HP súhlasím... pre mňa bol a vždy zostane najlepším fantasy príbehom :))
      rado sa stalo :)

      Odstrániť
  3. Ahoj!
    Ja šošovky používam už 12 rokov a okuliare len výnimočne na doma. Keď som si ich bola prvýkrát skúšať u očnej, bola som tam dlhšie ako hodinu a zo začiatku som si na ne nevedela zvyknúť a teraz na ne nedám dopustiť. Chce to čas a určite si na to zvykneš:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to dúfam :) nerada by som sa ich vzdala kvôli tomu, že by mi stále vadili...

      Odstrániť
  4. jéj =) úplne super, HP som teraz tiež pozerala a ten ako ty hovoríš "HP maratón" mám za sebou už asi 2x a je to super, popcorn, cola .. áách =D :) úplná romantika.... teraz si ma naladila.. asi si ho dám znovu =))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS