24. marec

24. marca 2014

Uuuuuuf...

  • Tak mám za sebou písomnú časť tej hrôzy. Neviete si predstaviť, ako veľmi sa mi uľavilo. Teraz ma čaká deväť alebo desať týždňov prípravy na ústnu časť a prijímačky - aj keď sa mi ešte stále neozvali zo školy :(. A navyše musím prečítať šesť kníh povinnej literatúry - na čo sa ale v podstate teším :)
  • Čo sa týka samotnej maturity, musím sa priznať, že som mala priamo na mieste menší stres než doma a menší stres než som čakala. oba testy ma úprimne veľmi potešili, pretože som čakala niečo naozaj príšerné a pritom to tak podľa mňa vôbec nebolo. Najprv som síce bola trošku v miernom šoku z angličtiny no s menším odstupom času mi aj to pripadá veľmi jednoduché. Teda až na dva "readingy".
  • Tie z vás, ktoré ma sledujú aj na insta už vedia, že som sa začala snažiť pravidelne prispievať a dosť príspevkov je kozmetických, líčiacich a tak podobne. Táto moja nová aktivita sa stala mojou opätovnou záľubou aj preto, že nový mobil má aj o niečo málo lepší foťák s autofocusom, takže už nehrozí nič, čo by nebolo zreteľné. Snáď...


  • Musím priznať, že mi počasie robí obrovitánsku radosť! Toľko slniečka a príjemného tepla ♥. Naozaj to posledné, čo mám chuť robiť je sedenie doma. Ale niekedy si človek nepomôže. Konečne som vytiahla balerínky a moje milované saká a kabát, kožuch a bundu som mohla zavrieť do skrine. Naozaj sa veľmi veľmi teším, že je tu jar! Už sa neviem dočkať, kedy bude všade plno kvetov...
  • Mám obrovitánsku radosť z toho, že som si konečne pozrela aj Pána Prsteňov - všetkých troch. Ani neviem prečo som sa tomu vyhýbala... A teraz nedávno sme si s priateľom nemali čo začať, tak sme pozerali každý piatok jeden diel. A som nadšená! Milujem fantasy ♥ Možno sa dostaneme aj k Narnii :D No, hej, som taký filmový zaostalec :P...

No takže taký bol môj týždeň. Dúfam, že aj vy - ak ste maturovali - ste rady. A vy, čo ste nematurovali ste ho prežili najkrajšie ako sa dalo :)
Prajem vám do nového týždňa veeeľa pozitivity ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS