17.marec

17. marca 2014

Ahojte!
Tak nám ubehol ďalší týždeň a ja aj napriek tomu, že som sa snažila byť produktívna, tak sa mi to naozaj nedarilo. Moju myseľ momentálne maximálne zamestnáva strach. Bohužiaľ sa neviem akosi upokojiť a stále rozmýšľam len nad tým zlým variantom utorka a stredy...


- Na dnes som sa rozhodla spraviť si študijné voľno a venovať sa ešte príprave a relaxácii. Okrem iného je treba dbať na zdravie a keďže sa už asi dva roky snažím zbaviť ekzému na ruke a on sa mi potvora roztiahol už aj na druhú, návšteva kožnej lekárky sa nedala dlhšie odkladať. A znamienka bolo tiež treba kontrolovať... :)
- Počas týždňa sa u mňa vyskytli aj nejaké kozmetické novinky, ale o tom som sa s vami už podelila na instagrame, takže myslím, že niektoré už viete, že opäť testujem dva produkty DM drogérie. O tieňoch ste si mohli už aj prečítať včera a krémik je ešte stále vo fáze testovania. Tiež som vám na facebooku dala vedieť o objednávke z ebay, z ktorej mám velikánsku radosť.



- Inak okrem toho sa asi nič nové nedeje. Odkedy som vyhlásila STOP STAV som už úspešne minula niekoľko produktov a zasa som sa niekam posunula, lenže vzhľadom k tomu, že som v tej dobe mala ešte objednávky, tak mám o jeden čistiaci gél a tri šampóny viac. Takže nastal opätovný posun späť. Ale ani mi to nejako nevadí. Tak či tak som na seba pyšná, pretože sa ovládam viac, než kedykoľvek predtým a drogériu som za posledný mesiac navštívila len raz alebo dvakrát a aj to kvôli naozaj nevyhnutným veciam. Teda až na dnešok, kedy som si tam išla vyslovene spraviť radosť a odreagovať sa pred mat... a šak vy viete :)

Pre dnešok by to z mojej strany bolo asi všetko. Zajtra ma čaká jedna z najťažších skúšok ovládania stresu, tak dúfam, že to zvládnem. 

Vám, ktoré najbližšie dni čaká to isté, čo mňa, prajem veľmi veľa šťastia & pokojnú a jasnú myseľ. Vám ostatným prajem prekrásny štart do nového týždňa

4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS