10. marec

10. marca 2014

Ahojte kočky!
Tak je za nami ďalší týždeň, zase sme sa o sedem krokov posunuli bližšie k letu, k prázdninám, k skúškam, k splneniu svojich snov...Jednoducho napredujeme ;)
- ja napríklad som hneď na začiatku týždňa vďaka rodičovskej dotácii (vďaka, mami ♥) vymenila môj starý HTC Desire C s prasknutým displejom za nový Samsung Galaxy sIII mini Grey :) :-* je to zlatíčko krásne. Len sa mi naozaj rýchlo-prerýchlo vybíja baterka aj keď na ňom nič nerobím, čo je dosť nepraktické...


- tiež som sa po stráááášne dlhej dobre premýšľania, zvažovania  a uvažovania odhodlala na založenie účtu na PayPal a tiež k svojej prvej objednávke cez ebay.co.uk, kde som si kúpila ružový flip cover na samsunga :P. Momentálne čakám, či a kedy mi objednávka príde a potom vám dám určite vedieť :)) Vstúpila som do toho sveta len naozaj pred chvíľočkou a už teraz mám zoznam vecí, ktoré si určite chcem kúpiť. Som z toho úplne nadšená, pretože tie ceny sú naozaj neporovnateľné a o možnosti výberu ani nehovorím!!! Tak dúfam, že moja prvá skúsenosť bude pozitívna, aby som sa mohla vrhnúť na ďalšie nakupovanie ;P

- no a ešte navyše som si dala znovu nafarbiť vlasy, pretože už som mala dobré 4cm odrastené a už to chcelo odbornú starostlivosť. Z čoho som ale úplne nadšená je, že vidím, že sa tá starostlivosť a investície do prípravkov a podobne dosť vyplatili, pretože je veľmi neobvyklé, aby som ja po štyroch mesiacoch od posledného strihania nemala vôbec poničené končeky!
- a aby toho nebolo málo, tak v sobotu som zostala naozaj prekvapená, keď sa priateľ objavil vo dverách a k MDŽ mi priniesol krásnu kvetinku ♥

Takže z tohoto všetkého mám ja ooobrovskú radosť a veľmi veľmi dúfam, že aj vás stretlo niečo, čo vám vyčarilo úsmev na tvári. Keď áno, určite sa o to podeľte, ja si veľmi rada prečítam o vašich radostiach :)

Tak vám prajem úspešný štart do nového týždňa, nech je plný radosti a pekného počasia. A nezabudnite sa niečim pekným potešiť! 


6 komentárov:

  1. Držím palce, aby balíček dorazil :)
    Mňa neskutočne potešilo toto počasie, ktoré sa takto krásne vylepšilo cez víkend. Hneď má človek lepšiu náladu, viac chuti do života a celkovo mám pocit, že celý organizmus sa nejakým spôsobom preberá k životu :)
    Aj tebe krásny týždeň :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi za krásny komentár :)
      Áno, to počasie je naozaj úžasné, to sa človeku ani nechce robiť nič iné len byť pomaly stále na vzduchu :)

      Odstrániť
  2. Před nedávnem jsem taky objevila kouzlo Ebay, je to náročné odolat :D Najednou se člověku otvírají takové možnosti, tolik krásných věcí, levnější než tady...Jen ta doprava je trošku delší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne takto to vidím aj ja.. ako brána do nového sveta veľkého a lacného výberu všetkého.. aj keď je tam trošku ten strach, že či je predávajúci naozaj zodpovedný a pod. ale je to paráda :)

      Odstrániť
  3. ja som kupovala minule obal na moj megalomansky telefon na ali :) za 2 týždne bol u mňa čo je rekord a sedí presne len mi namiesto bieleho poslali ružový ale aj ten sa mi páči :) takže keby niečo skus ali :D a tú kvetinku závidím mne nikto nič nedal :(((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslíš aliprex? určite vyskúšam! :)
      No to je hlavné, že sa ti páči. Pozitívne myslenie → biely by bol aj tak hneď zašpinený :P
      Jej tak to ti aspoň ja posielam takú nejakú vzdušnú :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS