Yves Rocher Rinsing Vinegar

20. februára 2014

Ahojte!
Dnes to bude opäť Yves Rocher, opäť vlasová kozmetika - avšak oproti poslednému článku na túto tému to bude - prezradím popredu - chválospev ;)
O tomto malinovom octe som už čítala na blogoch, počula som na neho chválu od kamarátky ale ja sama som sa k nemu akosi nemala. Až nedávno, keď som v BA navštívila Avion a nasmerovala si to aj do predajne YR, kde bol tento ocot za nejakú akciovú cenu. A tak som si povedala, že prečo nie...


Musím sa priznať, že som najprv vôbec nevedela, čo presne to má s vlasmi urobiť. Alebo lepšie povedané - myslela som, že im dodá lesk a hotovo, vybavené. Preto som už po prvom použití bola veľmi milo prekvapená, keď som prišla na jeho ďalšiu úžasnú vlastnosť - krásne vlásky zjemňuje! Zostanú po ňom také... vláčne. A nadýchané a celkovo veľmi príjemné, voňavé a, samozrejme, lesklé.


Ako som už spomínala, vôňa je krásna. Použitie je jednoduché - naniesť, (počkať), opláchnuť. Balenie je 150ml fľaštička, ktorá je síce roztomilo drobná, ale mám pocit, že sa z nej ocot akosi rýchlo míňa. Predsa len, kým do na vlasy dostanem dostatočné množstvo... Ocot je červenej farby a má naozaj peknú vôňu.
Celkovo produkt hodnotím veľmi kladne. Mrzí ma, že v BA nie som tak často, aby ma netrápilo, kedy sa dostanem k novému baleniu po minutí. Na druhej strane, je to pre mňa aspoň také... vzácne.

Skúšali ste? Skúsili by ste?

5 komentárov:

  1. Tohle bych hrozně ráda vyzkoušela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto znie ako zázrak pre mňa. musím si po neho zbehnúť :) ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď budeš rovnako spokojná ako ja :) rado sa stalo :)

      Odstrániť
  3. Táto kozmetika je super, tento produkt som ešte neskúšala, ale vyzerá super! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak túto značku sledujem už dlhšie :) určite ju najbližšie vyskúšam _

    pozývam na súťaž: TU

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS