Yves Rocher Nutrition Shampoo & Conditioner

9. februára 2014

Po veľkom úspechu. ktorý u mojich vlasov zožal opravný šampón a kondicionér od YR som bola za všetkými desiatimi vyskúšať ďalšiu dvojicu - tentoraz výživnú. Dúfala som, že moje vlasy budú zasa o niečo spokojnejšie - i keď s malým strášikom, že sa mi budú viac mastiť. Veď výživné - tie vždy spravia svoje...


Ach, ako som sa ja strašne prepočítala! Teda, nie až úplne strašne, ale skutočnosť okolo mojich očakávaní len prebehla prudkým šprintom. Aby som sa ale vyjardila zrozumiteľne a konkrétne...
Po prvom umytí šampónom a ošetrení kondicionérom som už začínala tušiť, že niečo nebude v poriadku. A každé ďalšie umytie ma v tom len viac a viac utvrdilo. Vlasy sú už v sprche naozaj - naozaj - nepríjemné na dotyk, celé také zvláštne, tvrdé, pomotané, nejemné, škaredé... Po ďalšom klasickom ošetrení ostatnými prípravkami sa však zdalo, že je to už oveľa lepšie. Ha!


Vlasy som si vysušila a upravila bežným spôsobom a aha ho! Vžetko od korienkov nižšie sa zmenilo na (fakt) hnusnú suchú krepovitú... vec, na ktorú som musela naniesť poriadnu vrstvu oleja, aby sa na ňu dalo vôbec pozerať. Ale aký účinok mal olej? Správne - vlasy sa mi rýchlejšie zmastili. A tým som vpadla do akéhosi začarovaného kruhu, z ktorého je len veľmi ťažké vypadnúť.


Navyše ako som si myslela, vlasy sa mi mastia (aj keď to môže byť aj hormónami) a musím si ich umývať každý druhý deň - čo som doteraz nikdy nemusela. A aby toho ešte nebolo dosť, šampón aj kondicionér majú takú vaľmi zvláštnu, naozaj vôbec nie príjemnú vôňu - práve naopak! Brr...

Takže moje odporúčanie čo sa tejto dvojice týka zne - RUKY PREČ!!!

2 komentáre:

  1. O téhle dvojce čtu poprvé a asi nebude tím pravým ani pro mé vlasy, protože mám s nimi strašné problémy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že naozaj je lepšie ani neskúšať :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS