Yves Rocher BIO Nourishing Hand Cream → Honey & Organic Muesli

27. februára 2014

Ahojte kočky!
Zdá sa to len mne alebo sa v poslednej dobe tuná na blogu roztrhlo vrece s produktami YR? Mám taký pocit, že o nich píšem akosi často ;D Takže ani dnešok nebude výnimkou!
Pre dnešný článok som na recenziu vybrala BIO krém na ruky s medom a organickým müsli. Krém nie je síce môj - ale pravidelne ho "kradnem" mamke, takže oskúšaný je poctivo :)


Je to taký 50ml drobček v celkom peknej tube. Podľa popisu na nej výrobca sľubuje v kréme 98% ingrediencií prírodného pôvodu a 0% parabénov, farbív a minerálných olejov. Tiež som sa dočítala o agátovom  mede, výťažku z bio gaštana, bio ovsa a bio slnečnice.
Krém je príjemnej konzistenice, ktorá sa trošku horšie vstrebáva a pri natretí silnejšej vrstvy necháva mastný film. Ako veľké plus tohoto krému však vidím jeho schopnosť hydratovať pokožku, zjemniť ju a vydržať na nej aj po umytí rúk. Čo sa týka vône - tá je podľa očakávania taká oriešková.



Celkovo by som krém ohodnotila tak priemerne, keďže to, čo sokáže on, dokáže aj plno iných krémov na ruky - a aj bez nálepky BIO. Je to určite príjemná zmena, veď prečo nie, ale že by som sa išla zblázniť, keď sa minie - to zasa nie.

3 komentáre:

  1. Nejlepsi krem, co jsem mela. Nadherne voni, super hydratuje, jen skoda, ze docela ubyva.
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ano, to som si aj ja všimla, že sa akosi veľmi stráca z tuby :/

      Odstrániť
  2. Tak kvůli té vůně bych si ho pořídila, jinak mám radši krém, které na ruce po chvilce necítím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS