Telové mlieka do sprchy Nivea • Balea

16. februára 2014

Ahojte :)
Nepochybujem o tom, že článkov o telových mliekach do sprchy sa už popísalo a prečítalo kvantum. Takisto ako nepochybujem o tom, že je veľa článkov, ktoré porovnávajú Niveu a Baleu. Ja som sa aj napriek tomu rozhodla, že takýto článok napíšem a tiež sa k tejto téme vyjadrím.


Popravde musím priznať, že keď prišla s týmto produktom na trh Nivea, bola som trochu skeptická a celkom dlhú dobu mi trvalo, kým som sa rozhodla kúpiť si jeho modrú verziu. A tiež musím priznať, že ma toto mlieko veľmi nenadchlo a používala som ho veľmi zriedka. Vždy som bola veľkou zastánkyňou klasického krémovania a táto možnosť mi okrem pohodlia bez čakania na vstrebávanie neponúkla nič, kvôli čomu by som mala potrebu šalieť. A potom sa zrazu objavila Balea - a ja som si povedala, že to určite nebude žiadna sláva a keď to Nivea "spackala", Balea už vôbec nemá šancu. Ha!


Tieto dve mlieka majú jednu spoločnú vlastnosť - vôňu. Tá je, myslím si, celkom zhodná. Okrem nej ich však nespája absolútne NIČ!
Nivea je riedka, ľahko sa oplachuje, pokožku síce zjemní, avšak nemôže byť vôbec reč o nejakej dlhodobejšej hydratácii. jednoducho, pokiaľ ju nepoužijete opakovane každých cca. 24 hodín, vaša pokožka sa hrôzostrašne vysuší.
Balea je oproti nej o riadny kus hustejšia, ťažšie sa zmýva, zato však pokožku hydratuje až prekvapivo skvelým spôsobom. Pre lepši predstavivosť - mne stačí ju použiť každé 2 - 3 dni a to mám pokožku naozaj suchú. A okrem toho stojí polovicu toho, čo Nivea.



Takže napriek tomu, že telové mlieka do sprchy nie sú niečo, bez čoho si neviem svoj život predtaviť - pre budúci krát je moja voľba jasná!

A čo vy? Skúšali ste niektoré? Ako ste boli spokojné?

4 komentáre:

  1. Niveu jsem doma měla jako vzoreček a byla naprosto příjemná, až se zbavím všech krémů a patlátek na tělo co mám chci si ji koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba skúsiť viac krát.. ja mám na ňu asi až veľmi suchú pokožku...

      Odstrániť
  2. já mám doam tu baleu a zatím spokojenost :-) i když ted je fakt, že po sprše či vaně to ještě doplnuju dalším tělovým mlékem .. lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ha! Dobre vedieť, že nie som jediná, kto sprdol Niveu a pochválil Baleu!!! Tá Nivea mi prišla absolútne otrasná vo všetkých smeroch, zato Balea ju predbehla a je fakt super... :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS