Empties • Január 2014

2. februára 2014

Ahojte kočky! :)
Je to neskutočné, ako rýchlo to utieklo. Naozaj neviem, kde sú všetky tie hodiny a dni prvého mesiaca tohoto roka. A to nehovorím o tom, koľko sa toho stihlo udiať! Keď sa tak pozriem späť, len si tak krútim hlavou nad niektorými udalosťami. Ale kvôli tomu tu dnes nie sme!
Dnes to bude notoricky pravidelný článok, v ktorom zhrniem svoju januárovú kozmetickú spotrebu. Čo sa týka pribúdania - som na tom dosť podobne ako s míňaním a pomaly už nemám kde skladovať. Ale baví ma to a mám z toho radosť, tak prečo by som si to mala odopierať, no nie? :) 

Čo vy? Koľko ste spotrebovali a nakúpili uplynulý mesiac? :) 


Vlasová kozmetika
1) YR Reparation šampón & kondicionér: ČLÁNOK - jednoznačne najlepšie produkty na vlasy, s akými som sa doteraz stretla! ♥ Určite sa k nim vrátim :)
2) Luna vlasová vodička: aká je ešte veľmi neviem povedať, pretože som si "naordinovala" 3-mesačnú kúru - takže o tom až potom v nejakom súhrnnom článku.
3) Head&Shoulders šampón: stála a neoddeliteľná klasika mojej vlasovej kozmetiky. Nebudeme riskovať lupy - preventívne použijeme toto. A tento systém ma veru ešte nesklamal :)
4) GlissKur blazám na ochranu farby: Pekná vôňa, aj dokonca bolo vidno, že s tou farbou niečo spravil ale, popravde, ma veľmi nezaujal, takže raz a stačilo.
5) GlissKur kondicionér v spreji: Krásna vôňa aj ochrana vlasov, nie je mu, podľa mňa čo vytknúť - vystriedalo ho ďalšie balenie, tentoraz zlaté. Popravde v nich nevidím veľký rozdiel - len čo sa vône týka. Ale veľmi rada ich používam, vždy splnia svoju úlohu.

Telová kozmetika
6) YR sprchový gél/ pena do kúpeľa: ČLÁNOK
7) Balea gél na holenie
8) Oriflame telový krém: na to, že to bol krém k voňavke - čiže bol dosť parfemovaný, ma naozaj veľmi prekvapil tým, ako skvelo hydratoval a zjemňoval pokožku. Takže určite znovu a rada.
9) Oriflame bahnový peeling: ako peeling bol fajn - nerozumela som len tej jeho "bahnovej" konzistencii. Ale veď OK :) Na môj vkus bol však príliš parfemovaný. Taký neurazí - nenadchne. 
10) Jessa gél na intímnu hygienu
11) Rexona tuhý antiperspirant: spotrebovať mi ho trvalo asi 3 roky (!!!) ale bol úplne skvelý. Fakt!
12) Oriflame gél na nohy: ČLÁNOK

Pleťová kozmetika
13) YR pleťová gomáž: ČLÁNOK
14) Garnier čistiaci gél: ČLÁNOK
15) Nivea pleťový peeling: ČLÁNOK
16) Lirene micelárna voda: ČlÁNOK
17) Vlhčené obrúsky: "holka pro všechno" :P

Dekoratívna kozmetika
18) Očné tiene Fleur de Santé a nejaké neviem čo: také niekoľkoročné, nepoužívané poprípade s vybrakovanými všetkými použiteľnými farbami. Taže tak...
19) Lancôme tester púdru: tmavý, ani na kontúry nie dobrý. 
20) Avon krémové očné tiene: dlho nepoužívané, pretože nechcú držať na viečku, stále sa zlievajú do vrásky a nepomáhajú ani bázy. 
21) Miss Sporty BB krém: za tie prachy aj celkom fajn. Ja som ho v poslednej dobe používala hlavne ako bázu. Nebolo to nič extra - výdrž nepredlžil  ale pekne pripravil a vyhladil pleť. Ale nemám nejako potrebu si ho ísť kúpiť znovu.
22) Ceruzky na oči Essence, Gosh a S•he: všetko super, náhrady zabezpečené :)

Vzorky


2 komentáre:

  1. ja sa nestiham čudovať :D pretože tento mesiac som ja nespotrebovala nič :D čo je strašne divné ale tvoja spotreba ma stále udivuje :D ale aspoň máš dôvody si stále kupovať a kupovať :D zatiaľ čo mne sa všetko pomaličky míňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež každý mesiac prekvapená :D Horšie by však bolo, kebyže to ozaj všetko otvorím aj spotrebujem v jedom mesiaci.. :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS