Mixa

23. februára 2014

Ahojte!
Tak to prišlo aj na mňa. Snažila som sa odolávať a celkom sa mi to aj darilo. A zrazu jedného dňa, keď som išla okolo akcií ma prepadla neovládateľná chuť vyskúšať ten ospevovaný zázrak. Tak som si domov priniesla štyri produkty a začala som testovať. A utvárať si vlastný názor...


Dvojfázový odličovač
Tak to som zostala naozaj veľmi príjemne prekvapená. Ja som doteraz používala len ten od Garnieru a raz alebo dvakrát od Baley, takže nemám veľmi s čím porovnávať, ale ako hovorím - je to bomba! Tak naparádu odlíčené oči som teda ešte nemala. Navyše vôbec nevysušuje očné okolie a oči nedráždi - čo sa teda aj očakáva.
Balenie je 125ml fľaštička, celkom milá ;P



Odličovacie mlieko
S ním som celkom spokojná. Ako som sa najprv bála, že mi bude pleť viac zmasťovať, tak sa tak nestalo. Pleť pekne odlíči od make-upu, nedráždi ju, vonia krásne - mne pripomína konvalinky. Nie je to však podľa mňa žiaden extra zázrak - proste obyčajné odličovacie mlieko.
Balenie je  200ml fľaška s pumpičkou, ktorá je v tomto prípade úplne skvelým doplnkom.




Micelárna voda
Musím povedať, že som od nej nejako nič neočakávala, len som ju chcela skúsiť. Určite je lepšia ako Lirene, ale podľa mňa horšia ako L´Oréal. Pleť vie dočistiť super, aj sama o sebe ju odlíči celkom obstojne ale žiadne iné super-duper účinky by som jej nepripisovala. Jej veľkú nevýhodu vidím v tom, že aj keď má pumpičku, ktorá by mala použitie značne uľahčiť, bohužiaľ, ho práve naopak sťažuje, pretože je ťažké dostať vodu len na vatový tampónik a nikam inam. Väčšinou veľké množstvo vody skončí úplne inde, než by človek chcel, pretože z nej voda nepredvídateľne vystrekuje.
Balenie je 200ml fľaška s už spomínanou pumpičkou, ktorá je v tomto prípade skôr na obtiaž.


Pleťový krém
Vybrala som si ten 6%, pretože mám mastnejšiu pleť a myslela som si, že to bude tak akurát. A aj je. Pleť je krásne hydratovaná, vďaka obsahu zmatňujúceho púdru sa vydrží celkom obstojný čas nelesknúť a zdá sa mi, že sa mi tak veľmi nemastí - čo ma naozaj prekvapuje. Inak je to ale myslím najlepší pleťový krém, aký som zatiaľ mala a rada by som sa knemu ešte niekedy vrátila...
Balenie je 50ml klasická tuba. Nič zvláštne :)



Túto svoju skúsenosť so značkou Mixa by som ohodnotila tak na 50%. Dvojfázový odličovač a krém za to určite stoja, micelárka a mlieko sú také veľmi priemerné.

Mňa ale zaujíma váš názor a vaša skúsenosť. Tak dajte vedieť... :))

2 komentáre:

  1. ja mám doma čistiaci gél a síce je detský, skvele vonia a tvár mám po ňom takú hebkú :) mixa je super!

    moja stránka TU

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS