Avon Heat Protection Spray

13. februára 2014

Ahojte! :)
Mám pre vás dnes taký quicktip na sprej z Avonu na ochranu vláskov pri fénovaní, žehlení atď.
Je to taká maličká 100ml fľaštička s klasickým rozprašovačom - nie taká tá natlakovaná. Prenádherne vonia a ako jeho obrovitánske plus vidím to, že parádne skráti dĺžku sušenia vlasov a zdá sa mi, že mi idú ľahšie žehliť vlasy.
Vlasy po ňom nezostávajú ani suché, ani ich rýchlejšie nemastí - jednoducho na nich nenastanú žiadne zmeny. Bohužiaľ ale ani vo vôni, takže z toho, že sprej krásne vonia nejako nič extra nevyplýva.
Takže, keby ste náhodou niekedy nevedeli, že čo, tak skúste toto, keď sa vám podari. Mne sa totiž zdá, že to bola nejaká špešl ponuka. Ale stál len 1,90€, takže keď tam bude nabudúce za takú cenu - nabrať aj do zásoby!! :)



A mám na vás prosbičku. Poraďte mi vaše oskúšané a osvedčené ochranné prostriedky - spreje, balzamy, čokoľvek :)

3 komentáre:

  1. Tak tenhle sprej určitě vyzkouším!:)
    Jinak na teplo momentálně už delší dobu používám šampon Tigi some like it hot:) Má za úkol vlasy chránit před různými vlivy včetně horka při foukání :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej to je paráda :) normálne som nevedela, že je aj šampón.. ja že sú len prípravky až po umytí :D

      Odstrániť
  2. Jooj fajne vyzerá a ja tie spreje zvyknem dosť často používať lebo vlasy si žehlím skoro každý druhý deň, no a bez sprejov určených práve na toto si to ani neviem predstaviť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS