3. február

3. februára 2014

  • ako som spomínala minule, hľadala som nový domov pre môjho deguška. Už už to vyzeralo tak, že odo mňa odíde, ale nakoniec osud (alebo kto) rozhodol tak, že so mnou zostane. A som za to rada. Veľmi...
  • hm, rok som mala doma vosk Yankee Candle a bolo mi o ľúto zapáliť. Minulý týždeň som sa však "prekonala", zapálila som ho a zamilovala som sa. Takže teraz už aj ja konečne chápem celý ten ošiaľ okolo YC :)) 

  • som nesmierne rada, že je dnes voľno, pretož to pre mňa predstavuje skvelú možnosť ísť do Břeclavy - asi pred pol rokom som tam objavila super obchod so zvieracími potrebami - a tak pôjdem poriadne nakúpiť pre moje zlatíčka. V poslednej dobe sa akosi veľa udalostí točí okolo (aj mojich) zvieratiek... 
  • a v piatok som si spravila radosť a kúpila si micelárku od Garnier. Avšak vzhľadom k tomu, koľko toho mám doma, sa k nej dostanem najskôr tak za pol roka :P

2 komentáre:

  1. Nedivím se, mě je taky vždycky líto zapálit nějakou svíčku, když se mi třeba moc líbí:D ale nakonec se vždy překonám:) Vosk bych si taky chtěla koupit, tak snad na něho někde narazím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som ozaj rada, že v tom nie som sama :)
      podľa mňa je ten vosk naozaj skvelý, aj kvôli cene, aj kvôli výdrži a vôni, takže ti budem držať palce, nech sa ti podarí ho zohnať :) daj potom vedieť, ako si spokojná :)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS