24. február

24. februára 2014


  • som naozaj až extrémne šťastná, že máme týždeň voľno! Plán? Maturita, here we come... Neverím tomu - jednoducho neverím - že pred chvíľou som prvý krát otvorila dvere tej budovy a za tri týždne ma čaká maturita. Ale som rada, už mi to tam kvalitne vadí. Tú školu samú o sebe mám rada, ani voči profesorom nemám žiadne výhrady ale je nad mieru mojej tolerancie správanie niektorých ľudí. O tom vám možno niekedy napíšem, ale to by bolo naozaj nadlho...


  • z čoho mám ale veľkú radosť, prišli mi na testovanie produkty Gosh a Balea, tiež Avon a Oriflame, čo som si objednala a tak celkovo som priam zavalená kozmetikou. Je to fakt super :P :)) ♥ Okrem toho mám v zásobách toľko kozmetiky, že minimálne do septembra si nemusím robiť starosti s tým, že by som niečoho mala málo. A popravde ani neviem, kedy sa to tam všetko nazbieralo :P Takže mám akýsi stop stav, posledné, čo budem z kozmetiky platiť budú ešte dve objednané objednávky a nič nové si nekúpim, kým neminiem to, čo už mám. Snáď... :P 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS