17. február

17. februára 2014


  • a po radosti z prvej poslanej prihlášky prišla tento týždeň radosť aj z druhej poslanej prihlášky! Som rada, že som to nejako zvládla, pretože viem, že nie som jediná, kto mal problém s prihláškou na UK. A teraz mi zostáva už iba čakať...
  • tento týždeň sa mi stala skvelá vec - mám skvelú možnosť spolupracovať so značkou Yves Rocher!! A už mám doma prvé produkty na testovanie - šampón a vlasový sprej na kučeravé vlasy ♥ Tešte sa na článok :)
  • ako viete, obdobie plesov je tu a ani ja som sa tomu "šialenstvu" nevyhla. Nie žeby som šla na ples, ale pomohla som kamarátke s prípravou. Konkrétne som jej robila účes. Ja som bola celkom spokojná, dúfam, že aj ona a vy posúďte samy... :)
  • po nejakom čase som sa opäť vrátila ku Gossip Girl, takže momentálne značnú čať svojho voľného času trávim s notebookom... A je to fakt super! 


A teraz sa pochváľte vy! :)

6 komentárov:

  1. bola sem maximalne spokojna :) mala som tu najlepsiu kaderniicku :) :* aj nabuduce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada :) Bolo mi potešením.. Určite :D

      Odstrániť
  2. Účes je krásný :) A GG miluju, viděla jsem všechny díly, konec byl celkem překvapující - ale nemuseli z toho udělat až takovou slaďárnu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      ja som to 4x rozpozerala a vždy som sa dostala len po 4 sériu, takže som si teraz povedala, že to už naozaj pozriem celé :D tak som teda zvedavá ako to dopadne, aj keď už som od kamarátky dostala nejaké to malé echo... :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS