10. február

10. februára 2014


  • konečne mám poslanú aspoň jednu prihlášku!! Ale myslela som, že ma už povezú na špecializované oddelenie miestnej nemocnice. Ono sa to nezdá, ale je to celkom o nervy. A to som ešte mala šťastie, že ich webovky boli naozaj prehľadné, keď to porovnám z webovkami FiF UK, kde je to čistá katastrofa - na to sa chystám nazbierať silu cez víkend, aby som to vyriešila cez týždeň. A mala to všetko hotové :)
    A ďakujem Kristínke za pomoc ♥
  • čakala som na to, dúfala som, že to jedného dňa príde a on ma prekvapil vo štvrtok 6. februára, keď mi v krásnej krabičke priniesol NOVÝ NOTEBOOK!! Som z toho úplne vo vytŕžení, vyžívam sa v každej našej spoločnej chvíli a neprestávam sa čudovať, koľko mi toho na blogoch utieklo! Pravdepodobne to nestihnem dohnať, keďže každý dňom mám menej a menej času, avšak aspoň viem, že už snáď v blízkej dobe nezmeškám nič. Snáď...
    Zoznámte sa - hp ♥
  • ďalšia novinka - konečne máme video a fotky zo stužkovej!!
    Veľa vás chcelo vidieť, ako som vyzerala, šaty a tak podobne. Líčenie vidieť nie je, ale ja vám rada poviem, že bolo do fialova :) Šaty boli v štýle 50s´ Pin Up - celé čierne (odtiaľto), doplnky Baťa - Brno, lodičky aj baleríny od vietnamca ;) A teraz nech sa páči - zopár fotiek :) 




"Vieš to tancovať?"...."No ani nie!"...."Tak si počítaj - raz dva tri, dva dva tri!





Jedny okuliare sú málo :P 


  • ha! A bola som u očnej - klasická kontrola, kde som si dala KONEČNE objednať svoje prvé kontaktné šošovky - dúfam, že nebudú robiť problémy a že ich budem môcť nosiť :) Ale keďže bez okuliarov to aj tak nejde a môj súčasný rámik Salvatore Ferragamo je už na odpis, bola som si skúsiť nejaký nový - najviac ma zaujal Givenchy. Je úplne odlišný od všetkých, ktoré som doteraz mala ale veľmi sa mi páčil. Tak som sa odfotila a že spravím verejný prieskum :D Tak čo? 

A čo váš týždeň? 

10 komentárov:

  1. Za prvé, držím pěsti ať ti vydrží nervy na vyplňování přihlášek...Co si tak pamatuju, tak to rozhodování bylo hnusné...
    Za druhé - taky jsem si koupila HPčko když se mi roztavilo nabíjení na předchozím ntb :D a jednoznačně spokojenost, mám za to, že je to kvalitní značka (ťukám na dřevo) :)
    Za třetí - krásné fotky z plesu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja ani nemám problém s rozhodovaním ako s prehladnosťou ich weboviek.. kde sa človek ťažko niečo dozvie a na študijné oddelenie nie je možné sa dovolať...
      súhlásím.. aj ten môj predchádzajúci chudáčik bol HP ale ako inak som spokojná a popravde by som iný ani nechcela.
      Veľmi pekne ďakujem Verči :)

      Odstrániť
  2. Fotky vypadají opravdu krásně!:)
    Takový notebook už bych taky konečně potřebovala, můj je ve strašném stavu a budu ráda když mi vydrží do dalších Vánoc:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      budem držať palce.. nech vydrží čo najdlhšie aj nech sa čoskoro pritrafí nový :)

      Odstrániť
  3. Najkrajšie fotky! =) hovorím ti to už po x-tý krát. bola si fakt nádherná! =)
    a čo sa týka okuliarov, tak ti naozaj veľmi pasujú. si v nich taká pekne "iná" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ináč ty bríle ti neskutečne moooc pasujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem, Natali :)
      žeby som si ich predsa kúpila? :P

      Odstrániť
  5. trosku neskoro ale objavila som tvoj blog az teraz. okuliare su super. na fotke sa ti moc hodia. :) urcite by som si ich na tvojom mieste kupila. ;) idem prehladat tvoj blog ci nepises clanok ako si sa nakoniec rozhodla ci si ich kupila alebo nie. a mala si nadherne saty... urobili ti nadhernu postavu! fakt super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ja som len rada :)
      Ďakujem pekne, neviem, či nájdeš, sama si teraz nie som istá, no tieto som si, bohužiaľ, nekúpila :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS