Telové mlieka & krémy

22. januára 2014

Ahojte!
Dneska tu mám taký mega porovnávací článok. Alebo možno ani nie porovnávací ale hodnotiaci.
Vybrala som 6 (+1) krémov, nakúpila v DMke a otestovala. Bola som veľmi zvedavá ako ktorý obstojí vzhľadom na cenu aj propagáciu. Niektoré ma úprimne prekvapili, iné sklamali a niektoré jednoducho len utvrdili svoj pomyselný status. No, nebudem sa tu zbytočne vykecávať, vrhnime sa rovno na to...


Balea young BODYCREME Zucker Schnute:
- krém je biely, dosť hutný, ťažšie sa roztiera; skôr než krém by som ho označila ako maslo.
- má naozaj veľmi sladkú cukrovú vôňu - aby som pravdu povedala je mi nepríjemná
- krém sa vstrebáva bez problémov, nenecháva nepríjemný mastný film,napriek tomu je stále cítiť, že pokožka je nakrémovaná - taký ten zvláštny pocit, určite viete, čo myslím...
- obsahuje kokosový olej, bamucké maslo a olivové maslo
- hydratácia je celkom fajn ale vôbec nie je nejako extra dlhodobá - probližne tak deň to vie vydržať.
- balenie je naozaj krásny ružovo - žltý 200ml kelímok
- hodnotenie: 3/5 - vadí mi vôňa a nedostatočná hydratácia



Garnier INTENSIVE 7DAYS kakaové máslo:
- biely s konzistenciou bežného telového mlieka
- vonia hlavne krémovo a tak trochu po nejakých "exotických orieškoch" alebo ako to povedať - vôňa je veľmi príjemná
- vstrebávanie je rýchle, bez mastného pocitu, tiež je však nakrémovanie pociteľné - nie však tak veľmi ako u predošlého alebo nasledujúceho.
- obsahuje kakaové maslo a L-bifidus, ktorý pomáha uchovať hydratáciu
- po natretí je pokožka veľmi jemná a taká vláčna :P Samotná hydratácia i keď určite nie je 7dní je naozaj viac než dostačujúca
- balenie je 250ml perleťovo zelená fľaša, v strede zúžená - taká obyčajná, celkom sympatická. Dá sa zohnať aj v 400ml balení.
- hodnotenie: 5/5



Nivea SMOOTH SENSATION bambucké maslo:
- biely, má konzistenciu hustejšiu ako telové mlieko - čiže "krémové telové mlieko" nie je na obale len tak
- vonia jemne, čisto, niveovo
- vstrebáva sa rýchlo, bez problémov, bez mastného pocitu, nakrémovanie pokožky je tiež pociteľné a celkom výrazne.
- obsahuje bambucké maslo a technológiu Hydra IQ
- pokožka je hydratovaná, jemná, vláčna - hydratácia má však vcelku krátke trvanie → po sprche bola pokožka znateľne suchá a napnutá, takže žiadna hĺbková hydratácia sa nekoná. A bohužiaľ sa u mňa tiež objavuje svrbenie pokožky :(
- balenie je 250ml modrá fľaša, tiež sa dá zohnať aj v 400ml balení
- hodnotenie: 3/5 - vadí mi zlá hydratácia a svrbenie pokožky po použití



Neutrogena NOURISHING BODY LOTION nordic berry:
- biely konzistencia je normálna
- jeho vôňa nie je dvakrát najpríjemnejšia, je to nieo, na čo si je treba zvyknúť
- vstrebáva sa veľmi dobre, naozaj rýchlo, bez mastného pocitu a dôkladne, takže na pokožke nie je poznať, že bola krémovaná
- pokožka je hydratovaná naozaj dostačujúco a v tomto ohľade mu niet čo vytknúť
- balenie je 250ml (dostupný aj ako 400ml) fľaša s praktickou pumpičkou, v ktorej však krém usychá a pri ďalšom použití ako prvé dostanete "zoschnutý" krém - určite viete, čo myslím
- hodnotenie: 4/5 - vadí mi vôňa



L´Oréal NUTRISOFT 24HR:
- biely s dosť riedkou konzistenciou
- vôňa je akáci citrusová, svieža, celkom príjemná
- vstrebáva sa veľmi dobre, rýchlo, žiadny pocit mastnoty alebo neúplného vstrebania
- hydratácia je veľmi dobrá, takmer totožná s Neutrogenou
- balenie je 250ml fľaša, na ktorej nie je nič zvláštne :)
- hodnotenie: 5/5



Dove PURELY PAMPERING mandle a ibištek:
- biely s redšou konzistenciou
- vôňa je prenádherná - čisto mandlová ♥
- vstrebáva sa úplne a veľmi rýchlo
- hydratácia je naozaj veľmi dobrá
- balenie je 250ml fľaša. Musím sa priznať, že tento obal sa mi páči zo všetkých najviac - pôsobí tak jemne, nežne, čisto :) Veľmi mi vak vadí, že krém - neviem z akého dôvodu - sa z neho veľmi ťažko dostáva :(
- hodnotenie: 4/5 - vadí mi ťažkopádne dolovanie krému z fľaše



No a keby už nič z tohoto niekomu nepadlo do nôty, je len jedna cesta, a to za obyčajným Dove RICH NOURISHMENT CREAM, poprípade Nivea Classic. Tým sa podľa mňa nedá nič pokaziť! :P


Vyčerpal vás článok? Čo vy a telové krémy? Krémujete, nekrémujete? Máte obľúbenú značku? :))

11 komentárov:

  1. Kremuju kazdy vecer. Tu Baleu mam, ake zatim v zasobe jen. Rada mazadla stridam, takze nemam jeden oblibeny, vyhovuji mi ale vice masla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tělové krémy používám pravidelně. Největšími miláčky jsou krémy od Garnier. :)
    http://lifewithshopaholic.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krémujem v jednom kuse, ale najlepšie s niečim mastnejším. nemám rada tie vodové krémy, ktoré akurát tak navoňajú pokožku. mám obľúbený kakavkový Herb extract (Vivaco... mám chaos v tom, kto to vyrába :D ) telový balzam, ďalej excipial u lipolotio (verzia hydrolotio je úplne oničom), physiogel A.I., ten je ľahučký, ale výživný, dokonalá kombinácia (lipolotio je totiž dosť hutný) a nakoniec kiwi masielko, ktoré je drahé ako šľak, ja som ho síce vyhrala, ale viem si predstaviť, že si ho budem kupovať, aspoň príležitostne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. excipal lipolotio som mala, to bolo na mňa strašne mastné, ale zbavilo ma všetkých problémov, ktoré som mala s pokožkou, to mu zasa musím nechať. Ja rada volím takú strednú cestu.. nie veľmi riedke, nie veľmi husté a tak akurát pekne voňavé :)

      Odstrániť
  4. Já teda z těhle měla jen to Garnier,ale bambucké máslo a byla jsem s ním hodně spokojená!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa sú tieto zelené Garnier super všetky :)

      Odstrániť
  5. Snažím se aspoň teď přes zimu krémovat a daří se mi to tak 3x týdně :) Teď používám modré tělové mléko od Dove a jsem spokojená, dobře hydratuje a voní a hlavně nezanechává mastný film na pokožce. Když chci pořádnou hydrataci tak mám nějaký tělový olej asi od Nivei :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú tie telové oleje fakt dobré? Už po nich dlhšie pokukujem, ale stále ma nejako premôže taký čudný pocit, že to bude prú*er...

      Odstrániť
    2. No nevím jestli je úplně doporučit, protože zanechávájí opravdu mastnou pokožku (teda aspoň mě - nemám vyloženě suchou pokožku, tak třeba u nějaké "sušenky" se vsakují dobře). Ale používám ho hlavně na nohy, kdy olej večer vmasíruju, chvíli počkám a pak si vezmu nějaké bavlněné (prostě savé) pyžamo a jdu spát. Postel se nezamastí, pyžamo v pořádku vypere. A je fakt že nožky mám ráno krásně hladké a hydratované.

      Odstrániť
    3. tak potom asi bude tento "mastný" problém aj u mňa :/ nevadí, tak skúsim tvoj postup a snáď to bude fajn :) ďakujem pekne :))

      Odstrániť
  6. Dove má fakt skvelé telové mlieka, obal plus vôňa super, aj hydratácia je vynikajúca, akurát možno tomu občas chýba pumpička. Nivea smooth sensation zase fakt krásne vonia, ale ako píšeš hydratuje dosť slabo.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS