Ako sa starám o očné okolie

12. januára 2014

Ahojte :)
Z nejakého nevysvetliteľného dôvodu som si donedávna myslela, že očné krémy a celkovo starostlivosť o oblasť oční a ich okolia patrí do kategórie 30+. Môj názor zmenilo, keď sa mi stala jedna veľmi nepríjemná udalosť - polámali sa mi mihalnice. Na jednom oku. V strede viečka. Tak si predstavte ako "úžasne" to vyzeralo.
Dala som sa pátrať, čo mi pomôže a na veľa stránkach som našla, že je treba si natierať očné viečko, mihlanice a očné okolie vyzelínou. že to posilňuje mihlanice, podporuje ich rast a samozrejme predchádza tvoreniu vrások.
A tak sa to celé začalo. Dnes už viem, že nie je dobré túto oblasť zanedbávať ani v mladom veku, pretože hydratáciou a premasťovaním citlivej a od nás závislej jemnej kožičky okolo očí predídeme jej nadmernému vysychaniu a teda tvorbe priočných vrások a tiež ako som už spomínala, dopomôžeme si ku krásnym mihalniciam.


Moja starostlivosť o očné okolie spočíva, samozrejme, v používaní kozmetiky. Na večer používam vazelínu, ktorou natriem viečko, mihalnice aj očné okolie a nasadím si masku na spanie. Vazelínu používam klasickú lekársku z lekárne a tú od Baley. Je to v podstate to isté, len je to v krajšom kelímku a nejaké tie centy si priplatíte :) Táto drogérková je dostupná čistá v 125ml krabičke alebo s výťažkami z nechtíka v nejakom väčšom, neviem ale, ako je veľké.



Ďalej si ráno ošetrujem očné okolie ureovým krémom od Baley (15m) alebo keď mám unavené oči rada ho vystriedam za očný gél z Oriflame (15ml), ktorý príjemne chladí a upokojuje očné okolie.



Myslím, že nie je na škodu sa takto jednoducho preventívne poistiť proti nejakým predčasným vráskam a potešiť očičká a mihalnice, nech sa veľmi netrápia hlavne teraz v zime, kedy je pokožka celkovo vystavená veľkému stresu z chladu a to ešte k tomu táto oblasť nie je zásobená prirodzenou tvorbou mazu takže je o to náchylnejšia.. A to by bolo myslím všetko, čo by som mala k tejto téme na srdci :)


Ako sa staráte o očné okolie? Máte nejaký typ na unavené oči? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS