Empties • December 2013

3. januára 2014

Ahojte kočky!
No a tak nám prešiel mesiac, pomaly ani neviem ako, aby zasa nastal ten deň, kedy uzrie svetlo sveta moja kozmetická spotreba za mesiac december.
Čo si budeme hovoriť, tú z minulého článku tak skoro niečo neprekoná - aspoň myslím. Aj tak mám ale pocit, že to tento mesiac je viac, než by bežný človek potreboval spotrebovať.

Aká bola vaša spotreba? Čoho míňate najviac? 


Vlasová kozmetika:
1) Balea Oil Repair balzám na vlasy: Za tú cenu musím povedať že poriadne predčil všetky moje očakávania. Bol skutočne super dobrý a strašne rada sa k nemu znovu vrátim :)
2) Dixi Vitanol C kapsule: Chcela som nejaké niečo, čo by mojim vláskom pomohlo lepšie rásť. Tak som si kúpila týchto 6 kapsúl s vitamínmi, pravidelne som ich masírovala do pokožky a zatiaľ nič. Buď je treba viac aplikácií alebo neviem... Máte s nimi nejaké skúsenosti? 


Telová kozmetika:
3) Oriflame sprchový gél: No, sprcháč. Voňavý, ani veľmi nevysúšal ale nemal nič, prečo by som mala povedať áno alebo nie. Proste sprcháč.
4) Gosh SHE No.2 telové mlieko: Malo gélovitú konzistenciu, veľmi zvláštnu vôňu, na ktorú si bolo treba zvyknúť aaale celkom fajn hydratovalo. Avšak nebolo to nič, čo by som potrebovala mať znovu.
5) Spa Salt jahodová soľ do kúpeľa: obyčajná kúpeľová soľ, ktorá však krásne voňala. A farbila vodu do červena :)
6) Avon sprchový gél: Toto bola moja láska ♥ Ten tak nááádherne voňal!! Avšak trošku vysušoval, takže krémovanie bolo nevyhnutné...
7) Yves Rocher malinové telové mlieko: Je z rovnakej rady ako to broskyňové, avšak toto je už o niečom inom. Vôňa rovnako krásna - čisto malinová, konzistencia hustejšia a hydratácia lepšia. Tiež by som ho však už druhý krát veľmi nechcela...


8) Bi-es Pink Pearl parfém: Taká miniatúrka, ktorú som striedavo používala ako parfém a osviežovač vzduchu v izbe :P Taká sladká, pre mňa veľmi príjemná vôňa. Takýto malý flakón stojí 1,50€, takže nevidím dôvod si ho nekúpiť znovu, tak akurát do kabelky :))
9) Avon krém na ruky: Najlepší katalógový krém na ruky aký som kedy mala ♥
10) Beyoncé Heat: Na fotke je sprchový peeling, ešte som mala telové mlieko s trblietkami, ale fakt si neviem spomenúť, kam som dala prázdny obal :D Každopádne oboje veľmi super!
11) Guličkový deo Adidas: snáď najlepší deodorant, aký som kedy mala. V tomto balení som ho už nevidela, ale zdá sa mi, že majú nové, tak sa keď tak popozerajte - mal by sa dať zohnať aj v spreji...
12) YR peeling na nohy: ČLÁNOK


Pleťová kozmetika:
13) YR pleťová voda: ČLÁNOK
14) Garnier dvojfázový odličovač: ČLÁNOK
15) YR obilný peeling: Bol veľmi fajn, mal takú pastovú konzistenciu a na to, ako dobre peelingoval sa mi zdal aj celkom jemný - nie veľmi ale tak akurát :)


Dekoratívna kozmetika:
16) Avon báza pod očné tiene: ČLÁNOK
17) Lesky na pery Essence a Avon: Nespotrebované, staré, hnedé, škaredé...


Vzorky:
18) Ako vždy nesmú chybať vzroky, miniatúry a jednorázové pleťové masky... 



6 komentárov:

  1. Wow :D tak ja sa asi priznám, že ja som spotrebovala akurát tak jeden parfé, pleťový krém a deodorant za december :D Ja neviem ako to vy blogerky robíte :D ale ja si vždy všetko kupujem dokupujem a potom mám doma drogériu a neviem sa dočkať kedy začnem používať niečo nové a ono to trvá a tvrá :D Ale pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež sama nechápem ako je to možné :D tá kozmetika tam je a potom zrazu zmizne :D
      ďakujem :)

      Odstrániť
  2. mne zmizne všetko naraz alebo nič. takéto články ja robiť nemôžem :D balea balzam bol skvelý, potom som mala ružovú verziu s kofeínom, najprv som na neho nadávala, ale až som ho začala správne používať (nikdy nečítam návody... chyba!), tak bol skvelý, mala som z neho krásny objem. k tým ampulkám- všetky veci na rast vlasov si vyžaduje aspoň 3 mesačné užívanie. vlasy síce rastú pomerne rýchlo, sú tam rýchlo deliace sa bunky, no aj tak to nebude za týždeň. hlavne keď si uvedomíš, akou rýchlosťou asi vlasy rastú. čiže aby si videla maličké vlásočky strieľajúce na všetky strany, dosť to potrvá. každopádne, zotrvaj v masírovaní vlasovej pokožky čímkoľvek fajnovým, skús striedať z času na čas produkty a výsledky sa určite dostavia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, ďakujem ti strašne moc za radu :) tú 3- mesačnú kúru si určite začnem!! :) A som teda veľmi zvedavá.. tou ružovou verziou si ma tiež veľmi navnadila, na ňu sa musím pozrieť ;) dúfam, že ju zoženiem aj u nás, lebo tu sú občas až tragické problémy s výberom.. Budem si držať palce :)

      Odstrániť
  3. tie Dixi kapsule mám v pláne vyskúšať aj ja :D tak potom sa podelím, čo a ako :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej :) dobre, určite, teším sa! :)
      A tiež sa teším, že sa to konečne podarilo :P dúfam, že budeš písať pravidelne :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS