Pleťové peelingy Neutrogena • Garnier

15. januára 2014

To, že som peelingový maniak o sebe nijako zvlášť netajím. Ja aj moja pleť spolu s pokožkou celého tela sme veľmi šťastné, keď sa môžeme zbaviť odumretej kože, ktorá nám je na príťaž. A rovnako rady tiež testujeme a skúšame nové a nové peelingy rôznych značiek, farieb a vôní.
V poslednej dobe nám veľmi padli do oka pleťové peelingy značky Garnier a Neutrogena - oba s výťažkom z grapefruitu. Skúmali sme, testovali a hľadali rozdiely. Ste zvedavé, na čo sme prišli? Tak určite čítajte ďalej... :)



Garnier Pure FRUIT ENERGY:
- okrem výťažku z grepu obsahuje tiež výťažok z granátového jablka a derivát vitamínu C
- je svetlo oranžovej farby a vonia veľmi pekne - sviežo a citrusovo
- je určený na každodenné použitie, gél obsahuje peelingové zrnká, ktoré sú jemné a vgéle dosť nariedko a jeho peelingové účinky sú dosť diskutabilné
- je určený na zmiešanú až mastnú pleť a sľubuje uvoľnenie a stihanutie pórov a elimináciu prebytočného kožného mazu. No.. popravde? Vôbec, at all, jamais!
- okrem iného by mal byť energizujúci, čo si myslím, že sa celkom dá - keď sa ráno zobudím unavená a moja pleť je celá taká mdlá a polomŕtva, neviem síce ako je to možné, ale vie ju celkom slušne prebudiť :)
- pri používaní som nespozorovala žiadne extra zjemnenie ani nič podobné - na také bežné čistenie to stačí, ak vás, ako mňa na čas omrzia klasické čistiace gély
- celkovo ho hodnotím tak polo-pozitívne - ako čistiaci gél môže byť ale ako peeling, ktorý má riešiť nejaký problém určite nie


Neutrogena VISIBLY CLEAR:
- v tomto peelingu nájdeme len výťažky z ružového grepu
- je svetlo ružový a prenádherne vonia!!
- takisto je určený na každodenné použitie, obsahuje peelingové zrnká, ktoré sú jemnejšie ale zato hustejšie ako u predchádzajúceho produktu
- podľa veľmi krátkeho popisu na zadnej strane nie je peeling určený na žiadny konkrétny typ pleti, podľa popisu vpredu by mal eliminovať nedokonalosti a dopriať pleti svieži a čistý pocit
- pri používaní som si všimla, že pleť je po ňom naozaj zjemnená na dotyk a tiež sa mu darí čiastočne riešiť môj aktuálny problém s naderne sa mastiacim čelom - nie je to úplne dokonalé, ale je to viac, než som si kedy dovolila dúfať! :)
- za mňa je skutočne veľmi dobrý, aj keď ja patrím k ľuďom, ktorí od peelingu očakávajú nejakú tú "hrubosť" a poriadne vybrúsenie pleti; ale samozrejme rozumiem, že potom by nebol vhodný na každý deň. A ono sa to koniec koncov tak nejako vykompenzuje, čiže keby som do konca života mala používať len jeden produkt na čistenie pleti, bol by to určite tento.


Tak a čo vy? Máte s niektorým z nich skúsenosť? Dávate prednosť peelingu jemnému každodennému alebo hrubšiemu, ktorý sa používa párkrát za týždeň? 

4 komentáre:

  1. Koľko stojí ten od Neutrogeny? Asi si ho píšem na svoj wishlist :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) určite napíš! :)) videla som ho aj za 7-niečo aj za 5 niečo €. Podľa toho kde a či je v akcii. Ale v poslednej dobe je (aspoň u nás) v DMke zlacnený na niečo vyše 5€

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS