Peny do kúpeľa Oriflame • Yves Rocher • (+ Balea)

8. januára 2014

Ahojte!
Neviem ako vy, ale v tomto období sa vždy mojím veľkým koníčkom stane vyvaľovanie sa v horúcom kúpeli plnom peny. S knižkou. Alebo časopisom. A v týchto chvíľach veľmi rada trávim čas s mojimi (aktuálne tromi) penovými kamarátmi. Poďte sa zoznámiť :))


1) Oriflame: Berry Christmas: Za mňa jednoznačne najúžasnejšia a najkrajšie voňajúca pena do kúpeľa! Brusnice, vanilka, škorica a pižmo - kombinácia, ktorá tak úžasne prevonia kúpeľ a navodí skvelú vianočnú atmosféru. Vytvorí krásnu penu, ktorá hneď nespadne a vôňa je pekne cítiť počas celého kúpeľa. Kým je pena vo fľaši je krásna svetlunko ružová s perleťou ♥.
Za 300ml flašku zaplatíte, myslím, 3,50€.


2) Yves Rocher: Plaisirs Nature: podľa oficiálneho predajného popisu sú to peny do kúpeľa/sprchové gély. Na flaľke je napísané, že len sprchovacie gély. A tak celkovo ani z jednej ich funkcie nie som veľmi nadšená. Ako peny do kúpeľa na môj vkus málo penia a ich vôňa nevydrží. Ako sprchové gély na môj vkus tiež akosi málo penia a vôňa... Jahodová je úžasná, to teda fakt áno - dokonalosť sama - ako kúpať sa v čerstvých jahodách a dokanca je aj hustejšia. Zato tie ostružiny mi akosi nesadli. Netvrdím, že by to bola vyslovene nepríjemná vôňa, mne sa však nepáči. Konzistencia obyčajná, ničím špeciálna a farbu môžete vidieť samy - jahodová je krásne červená, ostružinová zasa fialová.
Veľkú výhodu však vidím v tom, že si k nim môžete dokúpiť pumpičku, ktorá je podľa mňa veľmi praktická a užitočná :)
Za 400ml flašku zaplatíte okolo 4,50€ (+ 0,70€ za pumpičku).



3) Balea: Je mi jasné, že to nemá nič spoločné s penami do kúpeľa, zato so samotným kúpeľom áno :) Táto rozpustná hviezda je úžasným doplnok pri kúpeli, pretože svojou škoricovo - pomarančovou vôňou vás musí jednoducho očariť. Penu nevytvára, dá sa nalámať na kúsky, takže ju nemusíte použiť celú naraz a rozpúšťa sa bez problémov. Čo mi na nej trošku vadí je, že usušené-asi-bylinky-alebo-drievka, ktoré za tuhého stavu pôsobia esteticky veľmi pekne, po rozpustení plávu po celom kúpeli a na všetko sa lepia. A jej druhou nevýhodou je, že po sebe necháva olejovú stopu - na vani i na pokožke. Na druhej strane ale aspoň nevysušuje :P
Cena hviezdičky je 1,95€.


A čo vy a kúpele? Máte rady peny, alebo dáte prednosť kúpeľovej soli, či čistej vode? :) 

8 komentárov:

  1. Ako tak niekedy čítam tie vaše recenzie na peny do kúpeľa, ako ja ľutujem, že máme doma len sprchy :( asi si to budem liať do bazéna :D Alebo ich budem chodievať voňať do obchodov :D
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D bazén pobavil :D
      vždy sa to dá riešiť u milých susedov :P

      Odstrániť
  2. very nice blog:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    follow?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný blog aj príspevok :) a pozývam ťa na moju Giveaway http://lenusmev.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne.. Aj za pozvanie :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS