mini {GIVEAWAY} - UKONČENÁ

24. januára 2014

Ahojte kočky! :)
Tak ako som vám sľúbila, mám tu pre vás ďalšiu možnosť si trošku zasúťažiť a skúsiť šťastie. Ako je už z názvu jasné, nejde o nič veľké - práve naopak! Mám pre vás dva balíčky miniatúr/vzoriek dvoch značiek.

Čo treba splniť?
- sledovať cez GFC a FB
- napísať komentár s kontaktným mailom + číslom balíčka, ktorý by vás viac potešil

A o čo hráte? 
Balíček č. 1: RELAX_REFRESH_REVIVE:
- telové mlieko 35ml
- vlasový & telový šampón 35ml
- tuhé mydlo 25g
- kúpeľový & sprchový gél 35ml
- vlasový kondicionér 35ml


Balíček č. 2: BALEA:
- 2x sprchový gél 50ml
- 2x telové mlieko na suchú pokožku 50ml
- krém na nohy s ureou 20ml
- krém na ruky s kamilkami 30ml


Súťaž potrvá do 31. januára 2014, kedy vylosujem dve víťazky. Platí pre SR a ČR. Držím vám palce :))

(Nesponzorovaná súťaž)

23 komentárov:

  1. lenka.durcekova@gmail.com
    Balíček č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lama.guanako@gmail.com
    balíček č.2

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Druhý :3
    indrakova96@email.cz
    Sleduji na gfc i fb pod svým jménem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se líbí ten první :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa páčia obe, takže mi to je jedno :)
    miriama.vargova121@gmail.com
    Pekná súťaž!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oba balíčky vypadají zajímavě, ale spíš bych využila č. 2 Balea. Sleduji i lajkujj Ivana Mikuličková. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleduji :) a více se mi líbí ten druhý balíček, ale vlastně je mi to jedno, radost by mi udělalo cokoliv :))
    snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Obidva balíčky sú super, ale viac ten prvý asi! :)
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. naty.sweett@gmail.com
    více by mě potěšil ten druhý ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Více asi ten první :)
    Charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. oba sú zaujímavé,ale baleu poznám :-) ..
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vybrala by som si prvy:)
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prvý balíček :) keď vidím dead sea minerals, tak to musím mať
    veronika bejdova na gfc aj fb
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. xxmajixx95@gmail.com
    Prvý sa i páči viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1.balíček :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mne by sa viac páčil balíček č. 2 :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. deni205@seznam.cz
    balíček č. 2 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. je mi to fuk, oba vyzerajú super :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS