Krémy na ruky Oriflame • Dermacol • Dove

17. januára 2014

Ahojte!
V tomto zimnom období veľa z nás potrápia suchá a popraskaná pokožka rúk - to mi iste dáte za pravdu. Niekto si do pokožky rád vtiera olivový či kokosový olej, niekto zasa bambucké maslo. Väčšinou je však najlepším pomocníkom obyčajný krém na ruky.
Ja momentálne používam tri a veľmi rada by som vám o nich napísala pár slov.


1) Oriflame Intense Hand Protection Concentrate
Hneď na začiatok vám predstavým ten najlepší z tejto trojice. Je určený na aplikáciu ráno a večer - kto by to však dodržoval, že? :P Vonia veľmi pekne, jeho konzistencia je trošku hustejšia, ale naozaj nie veľmi, rozotiera sa dobre, no so vstrebávaním to už také ružové nie je. Nezostáva po ňom vyslovene mastný olejový pocit, ale proste je cítiť, že sa celkom nevstrebal a na dlaniach mám vždy pocit, akoby sa mi potili ruky - čo sa nepotia, ale nevstrebaná vrstva krému vytvorí taký zvláštny. Ruky po ňom však zostanú naozaj hydratované a aj po umytí sa nedostaví taký hnusný vysušený pocit, ako to býva pri iných krémoch - teda aspoň u mňa.
Tuba je klasická s klikacím vrchnákom, má objem 50ml, celkový dizajn ma teda veľmi neoslovil, ale mávnime nad tým rukou, keď viem, čo je vnútri :)


2) Dermacol Beautiful Hands
K tomtuto krému sa v mojom prípade viaže malá nepríjemnosť. Keď som si krém kúpila a doma ho nadšená išla skúsiť, veľmi nemilo ma prekvapila jeho "vôňa". Ten krém tak neskutočne, fakt veľmi, smrí starinou, že to až nie je možné. Jediné, ako si to viem vysvetliť je, že ho nejaká dobrá duša v obchode otvorila a prinajhoršom aj použila. Popravde mi ho je ľúto vyhodiť, tak si u mňa aj napriek svojmu handicapu našiel svoje miesto.
V 100ml ružovej tube sa nachádza biely krém klasickej konzistencie, ktorý - tak ako sľubuje - zjemňuje pokožkú rúk. Je však rozdiel medzi zjemnením a hydratáciou. A v tomto prípade dosť značný - pokožka síce jemná je, ale cítim, že je suchá a napnutá.
Ak však naozaj túžite len po zjemnení, nech sa páči, podľa mňa fajn možnosť. U mňa však boužiaľ veľmi nepochodil a určite som ho kúpila prvý a aj posledný krát a obáva sa, že ho ani celý nespotrebujem. Možno...


3) Dove Intensive Nourishment
Zo všetkých troch mi tento je najsympatickejší - nepatrí však medzi najlepšie. Má veľmi peknú 50ml tubu, vonia veľmi pekne krémovo a má neskutočne jemnú konzistenciu. Je o dosť redší než predchádzajúce a vôbec väčšina krémov (nepočítam však tie vodové preparfemované krémy z Oriflame), super sa natiera, rýchlo sa vstrebáva. Ruky zjemní a aj keď to tiež nie je žiadna extra hitparáda. tiež ich hydratuje - nie je to však vôbec tých 24h napísaných na obale ale oveľa, oveľa kratší čas... Zaradila by som ho medzi krémy vhodné na leto, kedy človek nevyžaduje takú veľkú ochranu a hydratáciu ako cez zimu.


No a na nejaké to posilnenie účinku ktoréhokoľvek krému rada na noc alebo pri pozeraní filmu používam rukavice. Natriem si na ruky hrubšiu vrstvu, natiahnem rukavice a nechám pokožku, nech čerpá, čo potrebuje. Najprv som ich hľadala aj v drogériách, ale tam som bohužiaľ nepochodila. Tieto som si kúpila z Oriflame za 3,50€ a rovnaké za tú istú cenu boli aj v Avone.


A čo vy? Aké krémy používate v zimnom období? Máte aj vy problém so suchými rukami?

4 komentáre:

  1. ruky sa mi dokonca viac sušia na jar/leto, v zime sa to dá prežiť. nedám dopustiť na modrú indulonu na noc, rakytníkovú na deň, lebo je menej mastná a výborne vonia. vodové krémy neznášam a rovnako tak aj parafínové alebo glycerínové. musím mať "masť" :) dobrý je aj flexitol, pomáha hlavne pri svrbení

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juj.. s tým som sa ešte nestretla :O tie vodové sú fakt strašné..Sakra, na ten fexitol sa musím už konečne pozrieť!!

      Odstrániť
  2. Já mám nejradši krémy z oriflamu, vždycky jsem byla spokojená. Momentálně, ale používám z Avonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mne sa z Oriflame podarí dobrý krém ozaj len výnimočne (napr. teraz). Máš nejký osvedčený odtial?

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS