Krémy na nohy Oriflame • Balea • Dermacol

10. januára 2014

Ahojte :)
V nedávnom článku som písala o peelingoch na nohy. K zjemneniu hrubej pokožky na nohách to však podľa mňa nikdy nebude dosť a preto veľmi rada používam rôzne krémy a balzámy na nohy. Z času na čas sa mi podarí natrafiť na niečo veľmi dobré, tiež tak ako aj na niečo, čo za veľa nestojí. Momentálne sa v mojej "zbierke" nachádza päť produktov, o ktorých by som vám rada napísala :)


1) Oriflame: Tak povedzme si úprimne, čo sa asi dá čakať od Oriflame? Kedysi som mala tohoto výrobcu celkom rada, v poslednej dobe však nachádzam samé prepadáky. Tieto produkty patria bohužiaľ tiež do tejto kategórie.
Feet up foot cream: Jediné dobré na týchto krémoch je ich vôňa. Jeden vonia pekne sviežo ovocne, druhý zasa veľmi vianočne ako škorica s mandarinkami. Avšak hneď už balenie je veľmi nepraktické, pretože 75ml tuba je z hladkého plastu, z ktorého sa mastnými rukami krém veľmi zle vytláča a ešte k tomu má vrchnák na šrubovanie. A čo sa týka funkčnosti - 0 bodov! Pokožka po použití nie je síce vysušená ale suché päty zostávajú.


Feet up foot gel: Hrozná hrôza! Má to byť osviežujúci gél na nohy s vôňou grepu. Je to čosi zvláštnej vodovej konzistencie s vôňou mentolového grepu, zle sa vsakuje, nemám vôbec pocit žiadneho osvieženia, keď si ním natriem nohy mám veľmi nepríjemný pocit a tak celkovo jednoducho NIE! Ani teraz, ani potom. Akurát mamina ho občas rada použíje na kŕčové žily, ja som sa ho snažila pužívať v lete, aby som sa ho zbavila ale ešte stále ho tam trochu je. Takže keď sa mi ho konečne podarí minúť, už nikdy viac...


2) Balea - krém na nohy s ureou:
Tento krém na nohy ste už určite videli na viacerých blogoch. Keď som bola mladšia, viem, že určite sme ho už doma mali len v inom balení. Dlhšiu dobu ma potom nejako neoslovoval až potom som ho videla u Skodulky, ktorá ho označila ako najlepší krém na nohy - a to som si nemohla nechať ujsť.
A že mala teda sakramentskú pravdu!! Okrem 10% urey obsahuje aj vitamín B3, kyselinu mliečnu a glycerín. A musím naozaj potvrdiť, že je to pán krém. Stojí niečo menej ako 2€ a nič sa o suché a popraskané päty nepostará tak, ako on.
Je bielej farby, konzistencia je trošku hustejšia, roztiera sa bez problémov. Balenie je klasická krémová tuba objemu 100ml s "klikacím" vrchnákom takže nehrozí žiadne nepraktické šrubovanie :) Jeho vôňa je však niečo nie veľmi pôsobivé...
Podľa mňa je najlepšie ho natrieť v hrubšej vrstve, natiahnuť vlnené ponožky a šup pod perinu tešiť sa na príjemné ranné prekvapenie.


3) Dermacol - soft heel balm s olivovým olejom a pantenolom:
Opäť krém bielej farby s celkom príjemnou vôňou v modrej 100ml tube s "klikacím" vrchnákom. Má znateľne redšiu konzistenciu ako predchádzajúce krémy, dobre sa roztiera, rýchlo sa vstrebáva. Jeho účinky sú celkovo veľmi dobré, i keď mám pocit že o niečo slabšie ako u Baley. Je to však veľmi dobrý krém a za tiež veľmi nízku sumu - okolo 2,60€ - myslím si, že ak vám napríklad Balea nie je sympatická, alebo k nej nemáte prístup alebo hocičo iné, je naozaj skvelou volbou a nevidím na ňom akosi nič negatívne.


 Trápia vás tiež suché a popraskané päty? Aký krém na nohy používate vy?

4 komentáre:

  1. ja mám od oriflame feet up neroli a frangipani, taká oranžová tuba, tuším nejaká letná limitka. vyhovuje mi. ale ktovie, možno máš suchšie nohy ako ja :D
    balea je tiež skvelá, ale bacha na biele ponožky- budú žlté!
    a ešte odporúčam flexitol, ale to už je taký brutál, že sa z toho tá škaredá koža doslova odlúpne a ostanú len jemné nôžky. rozhodne neskúšať v lete

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to možné, mne ten oriflame proste nestačí :D
      fiha, tak ešte som si nevšimla, že by mi farbila ponožky :D ale tiež pravda, že ich bielych veľa doma nemám :D :D
      teda, tak toto ma zaujalo, na ten sa pozriem :P

      Odstrániť
  2. používam Balea s ureou a je naozaj super ako píšeš :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skus AHAVU, mne sa osvedcil

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS