Gosh Smokey EyeLiner

5. januára 2014

Ahojte!
Nedávno mi prišla na testovanie novinka od GOSH - ceruzka na smokey (odtieň 02 Smokey Brown). Naozaj som sa vľmi potešila aj farbe (milujem hnedé ceruzky!!) aj samotnej zásielke vôbec :)
Dopredu mi bolo dané echo, že mi spolu s ceruzkou príde aj "malý darček" a keď som videla, čo to je, moja prvá reakcia bola "Toto je malý darček?"
Spolu s ceruzkou mi totiž prišiel úžasný zápisník GOSH, riadkovaný (♥) so srkadielkom na vnútornej strane dosiek ♥♥♥ Takže celá nadšená ďakujem, srdce zápisníkového maniaka bolo potešené :)


No ale späť k ceruzke. Takže odtieň, ako som už písala, je krásny tmavo hnedý. Ceruzka má dva konce - z jednej strany je tuha, z druhej strany je aplikátor, ktorý slúži na rozblendenie ceruzky po viečku. Ceruzky je klasická - strúhacia a strúha sa bez problémov. A keďže nie je drevená, nehrozia žiadne triesky v oku :)
Dostupná je v 4 odtieňoch - mňa okrem tejto hnedej zaujal aj 03 Smokey Plum.

01 Smokey Black

02 Smokey Brown

03 Smokey Plum

04 Smokey Blue

Ceruzka je matná, mäkká - ale nie príliš - horná linka aj waterline sa s ňou kreslia fakt dobre. Čo sa týka smokey efektu, tak sa dá bez problémov rozotriež po viečku aplikátorom na druhom konci - ja mám však radšej dvoj až troj - odtieňové smokey, takže ja to v mojom prípade vidím na kombinovanie s tieňammi :)




Podľa popisu, by mala byť tiež vodeodolná - a tak som spravila to, čo mám tak rada - pokus & test :P A výsledok? Posúďte samy. Inak, odličuje sa bez problémov, ja používam momentálne dvojfázový od Garnier ale myslím, že by nebol problém ani iným odličovačom alebo micelárkou :)



Takže suma - sumárum → ceruzka je fajn, určite stojí za to ju skúsiť a zamilovať sa, avšak určite nedoporučujem spoločnú dovolenku pri vode :) A radšej ani romantické dojáky :P

Ako sa vám páči? Ktorý odtieň by ste zvolili vy? Používate ceruzky na Smokey Eyes?

2 komentáre:

  1. Ja som nedávno kúpila čiernu, je perfektná. Len tá moja je strašne mäkká a hrozne sa strúha :(

    blog:WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuha :( to neznie dobre.. Neskúšala si aj iným strúhatkom? Ja používam to od Essence a bez problémov...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS