♦ Beauty Wishes for 2014 ♦

1. januára 2014


  • Chcela by som si vytrénovať ruku tak, aby som vedela kresliť peknú hornú linku. Kedykoľvek, s akým koľvek druhom liniek, najlepšie každý krát rovnako na oboch očiach :P 

  • Bola by som šťastná, keby sa moje vlasy rozhodli vyrásť aspoň pod lopatky, čo je momentálne asi 15cm. Alebo aj viac - vôbec by som sa nehnevala... A aby boli zdravé.
  • Tiež by som sa nehnevala, keby sa mi podarilo uzdraviť si nechty, nech mi vyrastú, sú pevné, nech sa nelámu a neštepia. A samozrejme k tomu patrí aj pekná nechtová kožička, že? :)
  • Ako ďalšie by som strašne rada minula "vajíčka" z Oriflame. A jeden kelímkový balzám na pery z Avonu.
  • Rada by som zhodila tak 15kg (Áno, 15kg!). A samozrejme všetko okolo toho :)) A tentokrát už VÁŽNE! 

  • Rada by som častejšie nosila sukne a šaty. A rozpustené vlasy. A podpätky. A pastelové farby :)) 

A to by mohlo aj stačiť - už tak budem mať čo robiť :P A ako sa mi to podarí, si povieme o rok :D
Čo vy? Aké sú vaše kozmetické, nekozmetické a akékoľvek iné priania na tento rok?


6 komentárov:

  1. na zdrave nechty gél od oriflame : http://majiii-em.blogspot.sk/2013/04/urychlovac-rastu-nechtov-oriflame.html
    a na vlasky nejaké repair prípravky..mne velmi pomohli, kedze sa nelámu aj rýchlo rastu :) ...pekne precavzatia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, ten gél som mala ale nejako som bohužiaľ neregistrovala žiadne výsledky :(
      Ja mám práve ten pocit, že mne vlasy rastú tak pomaly z nevyváženej stravy, takže najprv by som asi začala tam a potom snáď zafungujú aj nejaké tie prípravky. Máš nejaké overené? :)
      ďakujem :) aj za rady :)

      Odstrániť
  2. Tak doufám, že se ti splní vše co si přeješ:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS