Balzamy na pery → ktoré áno a ktoré radšej nie?

29. januára 2014

Ahojte :)
Určite mi dáte za pravdu, že obdobie, kedy táto téma bude aktuálna sa nikdy neskončí - buď je treba pery chrániť pred chladom a mrazom alebo zasa naopak pred slniečkom. A ony si aj tak vždy nájdu spôsob, ako potrápiť. Aspoň u mňa je to tak. Preto som sa rozhodla napísať o balzamoch, ktoré mám momentálne načaté a ako podľa mňa spĺňajú svoju funkciu - preto ak aj vy máte problémy s perami, určite hoďte očkom na môj malý prieskum :)


1) Labello

To je jednoducho nesmrteľná klasika, na ktorú sa dá spoľahnúť hocikedy a vybrať si musí vedieť naozaj každý. Ako iste viete Labello ponúka na trhu veľa variant svojho produktu - od klasickej starostlivosti cez herbár až po balzam na pery pre pánov. Sú používané, milované známe, takže si myslím, že o nich písať nemusím - jednoducho sa na nich dá spoľahnúť hocikedy.
Avšak len tak pre zaujímavosť som nedávno natrafila na článok jednej Američanky, ktorá po návrate z Európy na svojom blogu písala práve o týchto balzamoch ako o niečom, čo ľutuje, že nie je v Štátoch, že sa jej Labello veľmi páči a strašne by chcela, aby bolo u nich ľahko dostupné - a že má pekné obaly ;)

2) Oriflame

► Pure nature → organické balzamy, ktoré patria do prírodnej rady tejto značky. Prvý som si kúpila zelený - s aloe vera a rnikou a po mojom obrovskom nadšení z neho som si musela kúpiť aj ten druhý - s acai a granátovým jablkom. Sú krásne voňavé, majú veľmi príjemnú textúru, ktorá nie je ani olejovo nepríjemná, ani príliš tuhá. Aby som vám to nejako priblížila, je taká krémová, maslová, ľahká, našľahaná... Bože, dobre, neviem to opísať, ale je strašne príjemná. A čo sa týka ich účinku? Za tú cenu by človek naozaj nečakal, čo tieto malé srandy dokážu porobiť. Jednoznačne odporúčam! A ešte aby som nezabudla, zelený nefarbí, zato ten druhý áno, ale veľmi nenápadne :)


► Tender Care → notoricky známe multifunkčné hojivé zázraky. Naše mamy by si pamätali na obyčajné klasické fungujúce ružové vajíčko, ktoré síce nevoňalo nijako vábne, zato naozaj fungovalo a podľa mňa bolo aj svojou textúrou veľmi atraktívne. V dnešných katalógoch môžeme vyberať z rôznych vôní a farieb, napr. višňa, kokos, mandle, čučoriedka, čokoláda... Jednoducho - všetko to zmiešajme, dajme na hodinu stuhnúť a dostaneme študentskú pečať. Prečo? Kvôli vôni? Ak to niekomu stačí, tak prosím, podľa mňa je však primárnym cieľom splniť účel - a to tieto vymodernené olejovité, nedržiace, preparfemované a nefungujúce vajíčka vôbec nespĺňajú. Voňajú ozaj krásne (až na čokoládu, to by sa originál Polská čokoláda mohla hanbiť), ale účinok 0 bodov. Čo sa funkčnosti týka, za mňa určite nie! 


► Pure nature → ďalší organický balzám, tentokrát však v kelímku. Obsahuje červené jablko a ovos a tiež pery jemne farbí do červena (o niečo viac než predchádzajúci) a nááádherne vonia!! ALE - má gélovú konzistenciu a ako balzám - určite nie! Ja ho však rada používam, keď nemám akútnu potrebu hydratovať, vyživovať a chrániť - len aby som dodala perám farbu :) Pery sú síce jemné a hladké a všetko, ale len pokým je tam. Myslím, že ho tak skoro neminiem - keby však áno, idem do ňho znovu :)

3) Bione Cosmetics

Tento balám som si kúpila na jarmokoch a som za to strašne rada (inak sa dá táto kozmetika zohnať v malých drogériách alebo na nete - SK & CZ). Obsahuje UV filter, vitámín E a včelí vosk. Vadí mi, že je v kelímku, ale dá sa to zvládnuť, pretože má celkom široké hrdlo a ľahko sa z toho kelímku dá nabrať. Chcela som napísať, že vonia po mede, ale med takto nevonia - to vosk (napríklad ako tie krásne sviečky). Pery krásne hadratuje a vyživuje, zostávajú po ňom jemné, ale tiež nie je tak hutný ako napríklad Neutrogena alebo Garnier. Nie, že by mi to nejako veľmi vadilo, ale trošičku to u mňa zavážilo. Inak ho ale mám veľmi rada a keď ho miniem (niekedy, snáď :D), tak by som si ho kúpila s radosťou znovu.

4) Avon 

► naturals: honey → toto je taký pokus Avonu napodobiť Oriflame s jeho vajíčkami. A aj sa podarilo. Tento balzam je dosť tuhý, ťažšie sa naberá a jeho účinok na pery celkom nič závratné. Môžete vidieť na oblae, že ho už mám celkom dlho, je ošúchaný a ta podobne, pretože sa ho snažím zbaviť už pekne dlhú dobu a on, potvora, furt nie a nie zmiznúť. Keď mám hodnotiť objektívne, nie je úplne najhorší a vajíčka sú jednoznačne horšie, tiež však nie je nijako dobrý a už by som si ho znovu nekúpila. 


5) Garnier

► repair → aby som pravdu povedala, je dosť podobný klasickému Labellu, zdá sa mi však, že na perách je hutnejší a poskytuje lepšiu ochranu. Keby som si teda mala vybrať medzi Labellom a Garnier, jednoznačne volím Garnier. A nayvše veľmi pekne vonia ♥

6) Neutrogena

Podľa mňa je snáď najlepší zo všetkých! Kedykoľvek, by ste sa ma spýtali, moja odpoveď buje jasná - ÁNO! Je trochu drahší než predošlé a okrem EOS aj nadchádzajúce, avšak si myslím, že sa jednoducho oplatí si za neho priplatiť - a navyše v DMke býba Neutrogena často v akcii, takže eď sa vám podarí, môžete sa tešiť zo skvelého úlovku. A jeho plus je okrem iného aj veľmi príjemná vôňa :))


7) Labrosan

Labrosan je značka balzámov na pery u nás dostupná v lekárňach. Ja mám od nich len tento jeden, ktorý som si kupovala na rýchlo, pretože som potrebovala balzam na slnenie. Cenu si nepamätám, ale myslím, že bola okolo 2€ (ale ruku do ohňa by som za to nedala), nech však stál koľkokoľvek - je super. Hustotou (a hutnosťou :P) je taký akurát - to, čo napríklad ja vyhľadávam v lete. Pery som si na slnku nesplálila, tak predpokladám, že aj účel spĺňa :P a to ja sa vždy spálim veľmi - a to tak, že brutálne, takže palec hore Labrosanu :))

8) Balea

► intensiv → Už hneď na začiatku musím povedať jednoznačné nie! A hneď vám vysvetlím prečo - je olejový. Na moje potreby aý príliš! Mám pocit, že čo sa týka ochrany tak nič moc, pre mňa straaašne nepríjemná vôňa a neviem ako, ale po dobe, ktorá je dosť krátka, sa kamsi stratí - čo si neviem vysvetliť. Možno, že keď je taký olejovitý a riedky na perách, jedoducho sa vstrebá, lenže ja chcem, aby mi na perách zostal - a tento nazostáva.


9) EOS

Žijúca legenda. Balzam nakupovaný snáď na desiatky. Chválený, ospevovaný, milovaný. Dobre, prečo? Má veľmi atraktívny vzhľad, to teda veru hej. Má skvelú vôňu - on sám a dokonca aj jeho obal. Áno, milujem ho - ale povedzme si popravde, nie je to až taký zázrak. Made in USA však vždy spraví svoje. Budem sa opakovať  áno, milujem ho, ale za tie prachy (skoro 7€) poznám aj rovnako dobré, či dokonca oveľa lepšie balzamy, ktoré sú aj 2 - 3x lacnejšie.
Aj keď... Viem, že keď ho jedného dňa miniem (a možno aj skôr), si kúpim ďalší (ďalšie?).


Prežili ste úspešne tento vyčerpávajúci článok? Tak čo vy a balzámy? Ktoré máte alebo naopak nemáte rady? 

17 komentárov:

  1. z toho čo mám vyskúšané, by som to ohodnotila presne naopak :D ten gélový pure nature je mi nesympatický, hnusný, nedá sa nabrať a farbí prsty. vajíčka milujem, úplne mi zregenerovali praskliny na perách a zas tie tyčinkovité oriflame nemám rada a doteraz som sa stretla skôr s negatívnym ohodnotením. labello pre mňa až také úžasné nie je, je suché, tvrdé.... a to akože vajíčko z avonu je úplne strašné :D od pachu až po konzistenciu. asi akoby som si dávala nepriedušnú vazelínu na ústa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ale tak vieš ako.. niekomu sedí, inému nemusí :P

      Odstrániť
  2. ja mám osobne najlepšiu skúsenosť s Labellom :) ale asi vykúšam aj iné, ako vidím :) inak veľmi pekný blog, pozývam ťa aj ku mne: Môj blog TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to je podľa mňa taká najspoľahlivejšia klasika :) ďakujem.. aj za pozvanie :))

      Odstrániť
  3. Já si zásadně kupuji balzámy v Avonu a vždy jsem byla naprosto spokojená:) Oriflame mě taky láká, ale vzhledem k tomu, že by mi balení nevyhovovalo, tak si ani jeden z těch balzámu pořizovat nebudu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aké z avonu? Kelímkové alebo klasické?

      Odstrániť
  4. Tak Labelo je fakt klasika ! :) a ja zbožňujem aj hojivé zázraky, avšak tie si dávam len doma, hlavne na noc alebo keď mám vyštípane pery od počasia, choroby a tak, lebo v meste mi to príde veľmi nehygienické si tam babrať :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, to je najhoršie na týchto typoch balzamu, ja to neznášam používať kdekoľvek inde okrem domova

      Odstrániť
  5. já jsem s kelímkama Oriflame spokojená.Složení je pořád stejné jako u růžového je to čistej včelí vosk.A borůvka-čučoriedka ani neexistuje je to černý rybíz.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chybička se vloudila.. a o tom, že je to čistý včelí vosk naozaj pochybujem, keďže balzam s včelím voskom mám a kvalita je naozaj neporovnateľná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S těmi oriflame kelímky souhlasím, že ty voňavé mi nepřijdou tak efektivní jako ten původní růžový. Mám teď doma třešňový a sice moc hezky voní, ale není to ono. Labello je klasika, těch už jsem vystřídala...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj:)máš moc krásny blog a veľmi zaujímavé články♥ja mám v poslednej dobe veľmi obľúbené od Labella proste sú TOP!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vedela by si mi poradit kde kupujes ten eos balzam?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj :) máš pekný blog, avšak s niektorými názormi na balzamy sa s tebou nestotožňujem. LABELLO-malo by hydratovať pery, nie? Nk mne ich práve naopak, vysušuje. EOS-podla mňa je úžasný! Prírodné zloženie, splňa účel(hydratuje aj celú noc), krásne vonia a chutí... O cene by sa dalo polemizovať. Ja som ho zohnala za 4€ a 1 balenie vydrží naozaj dlho ;) ale to je čisto môj názor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) ďakujem za komentár, názor i pochvalu :) Ja som s EOS tiež spokojná, len si myslím, že za tú cenu (aj keby 4€) sa dajú zohnať rovnako dobré i lepšie balzamy :) A labello ma popravde ani neprekvapuje, pretože som sa stretla už s veľa rozdielnymi názormi, každému prosto sedí niečo iné :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS