Šepot mesta

19. januára 2014

Ahojte!
Dostala som od dm drogerie markt na testovanie sprcháč z limitky Alverde. Zaujal ma svojím milým obalom a tak celkovo mi bol už od pohľadu veľmi sympatický. Nedalo sa ináč a musela som ho hneď začať používať, testovať, skúšať...


Pre mňa je pri sprcháči najdôležitejšia vôňa. Pre mňa teda podľa názvu veľmi mestský nie je, ani ma neprenáša do kaviarne ako sa píše na obale - zato ma však so sebou berie na omnoho krajšie miesto. Tento fešák vonia ako citrónové keksíky, ktoré mi kupovala babka, keď som u nej bola každé leto na prázdinách. Pri každom použití mi pripomína tie krásne bezstarostné dni strávené na slniečku v malej milej podtatranskej dedinke. A verte mi, že sa do tých čias veľmi rada vraciam...
Čo sa týka konzistencie, je o niečo hustejšia než sprchové gély, ktoré som mala do teraz. A aby som nezabudla spomenúť, že jeho vôňa na pokožke najkú tú dlhšiu chvíľku vydrží ;)


Tento sprchový gél tiež sľubuje očistenie pokožky bez vysušenia a dodanie jej zamatovo jemného pocitu. Podľa mojich zistení (haha, to znie ako od profíka :D) je to taký kamarát do dažďa, na ktorého slovo sa dá spoľahnúť - ale dáždnik neprinesie. Co tím básník chtěl říci jest, že pokožku naozaj nevysušuje, ale zamatovo jemná po ňom nezostáva.
Minimálne je to však sprcháč, ktorý stojí za vyskúšanie - ak vám nie je vôňa citróna a bergamonu nepríjemná. Ak by vás však zaujal - mal by byť sotupný v predajniach DM do konca tohoto mesiaca.

ďakujem DM za poskytnutie produktu na testovanie :)


Tak čo? Skúsili by ste ho? Máte rady citrónovo - bergamonovú vôňu? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS