6. január

6. januára 2014

  • Strašne sa mi začala mastiť pokožka! Samozrejme, toto prehlásenie nebol pokus o dramatickú scénu z teenage - pink - american - movie. Ja len že som "vďaka" tomu mala možnosť dostať sa k zmatňujúcim papierikom od Catrice. Síce nezmatňujú (Oh, what a shock!), ale sú slušne savé (sacie, sajúce?) a prebytočný maz vedia hravo odstrániť. Takže taký quick tip za 2,99€, keď máte podobný problém. 
  • Zradil ma kamarát! (Born to create drama, hah!). Tak som si sedela na posteli, notebook na kolenách, povypadla mi nabíjačka, reku dám ju späť. A zrazu iskry, smrad a nabíjačka sa mi "natavila", takže už poriadne nerobí, čo by mala. V istom uhle pri správnych teplotných a poveternostných podmienkach je všetko v poriadku, ale tak... No neviem, že čo a ako bude, ale keby niečo, tak som vás mala rada ♥
  • Zistila som, že vianočné darčekové balíčky sa najlepšie nakupujú po Vianociach :) Väčšinou sú s 50% zľavou, takže je to úplne super výhodné :) Smozrejme za predpoladu, že nejde o pozabudnutý darček alebo tak niečo. Ja som si tak pre seba nakúpila celkom slušnú zásobu kozmetiky, ktorú som chcela už dávnejšie skúsiť :) A určite budú články :)) Niekedy... :D

  • Minulý týždeň som absolvovala kožné testy a krvné odbery na alergológii - bolo treba skontrolovať stav alergie po trojročnej liečbe. Po dvoch (!!) úmorných hodinách strávených v čakárni a dvadsiatich minútach neznesiteľného svrbenia pokožky som sa dozvedela, že sa stav zlepšíl, z čoho mám veľkú radosť (JUPÍÍ). Avšak naďalej musím absolvovať pravidelné očkovania proti alergii (Vrr!)


  • No a včera som strávila pár prenádherných chvíľ s maminou v bratislavskom Avione a Ikei, kde sme nakúpili haldy kozmetiky ♥♥♥ a sviečok ♥♥♥ a super skvelých mňamiek v potravinovej časti Marks&Spencer ♥♥♥, kde sme objavila najúžasnejšiu balenú škótsku vodu!! Nejaké tie fotky sú a pravdepodobne ešte budú na instagrame, tak sa keď tak popozerajte. Ako sa však poznám, budem ich tam pridávať v pribehu najbližších niekoľko týždňov :P 
Aký bol váš prvý tohtoročný týždeň? Začali ste tak, ako ste si priali?

4 komentáre:

  1. Tak s noťasem mám podobnou zkušenost, začal se asi nějak přehřívat až mi roztavil koncovku nabíječky, to se stalo dvakrát až se roztavilo i i část do které se koncovka zasouvala :D To jsem teda nepochopila... Každopádně vzhledem k tomu že byl asi 5-6 let starý, koupila jsem si nový a za polovinu ceny než stál původní mám mnohem lepší počítač :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám pocit, že u mňa je tiež príčinou to priehrievanie alebo nejaké veľké napätie alebo čo ja viem čo :D
      a vek toho mojeho si ani netrúfam hádať :PP
      tak to je super :))

      Odstrániť
  2. Dermacol Aroma Ritual najlepší volba mam oba a tá vôňa je neskutočná :) Donny dobre si spravila, že si to kúpila :D Keby to malo príchuť a nebublinkovalo by to v ústach tak to zjem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pati :D Ja mám pravidelne chuť jesť kozmetiku, ktorá krásne vonia :D takže si viem predstaviť. Ja sa na to strašne teším, ale ešte som to neotvorila, lebo toho mám pootváraného 1001 :D Ale teším sa...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS