4x Corrector Palette

26. januára 2014

Ahojte, kočky!
Určite ste si všimli, že tento mesiac je plný porovnávacích článkov a - prekvapivo - ani dnešok nebude výnimkou. Malou zmenou však bude malá odbočka od všetkých tých krémov k dekoratívnej kozmetike a to konkrétne ku korektorom.
V mojom živote prednedávnom nastala jedna zmena (o ktorej si určite budete môcť čoskoro prečítať), ktorá má veľký vplyv na môj organizmus (už tušíte, však? :P) a tým pádom aj na moju pleť a práve korektory sa staly nevyhnutnosťou mojej kozmetickej zbierky.
Dva som už mala doma, do dvoch ďalších som investovala a hneď vám aj prezradím, ako si v konkurenčnom boji počínali...


1) Oriflame Beauty Conceal Kit:
- je rozdelený na 3 časti - zelená časť na neutralizáciu červených nedokonalostí, hnedá ako klasický korektor a žltá na modré nedokonalosti - ako kruhy pod očami
- ako je aj na fotke vidno, mám ho najdlhšie a musím povedať, že aj keď je ako korektor sa celkom dá, nie je to žiadna sláva a používam hlavne žltú časť ako rozjasňovač pod oči. Zelená je na mňa akási veľmi drastická a hnedá dosť tmavá.
- konzistencia je tuhšia ale nie príliš - povedala by som taká akurát
- balenie je podľa mňa funkčne veľmi nepraktické, pretože vďaka tvaru jednotlivých políčok sa korektor ťažko vyberá z rohov; na druhej strane je akrát malý do kabelky alebo kozmetickej taštičky do školy, kde nezaberie veľa miesta
- opakovaná kúpa → nie! Nestojí za to, keď z neho používam len 1/3




2) Gosh BB Skin Perfecting Kit
-tiež je rozdelený na tri časti - 2 sú klasické korektory (jeden svetlejší, druhý tmavší) a tretia časť je rozjasňovač s trblietkami
- tento som dostala pred istým časom na testovanie ale v absolútne nevyhovujúcom odtieni, takže ho používam naozaj len minimálne v malom množstve, ale keď by som mala hodnotiť jeho schpnosť, je na tom oveľa oveľa lepšie ako predchádzajúci - i keď stále to nie je úplne ono
- konzistencia je tuhšia ako u predchádzajúceho, zato je však hladšia a ľahšie aplikovateľná
- balenie je také obyčajné, korektory sú v okrúhlich "nádobkách", čo je super, z vnútornej strany krytu je tiež zrkadielko
- kúpa iného odtieňu → prichádza do úvahy! Ale asi len keby nebolo inej cesty...




3) Catrice Allround Concealer
- rozdelený je na päť častí - zelená na neutralizáciu červenej, ružová na neutralizáciu tmavých kruhov a tri odtiene béžovej ako korektor
- kúpila som si ho na základe naozaj pozitívnych ohlasov od viacerých blogeriek a som s ním absolútne najspokojnejšia! Používam zelený na vyrážky, prostredný béžový ako korektor, najsvetlejší ako rozjasňovač. Zvyšné dva sú u mňa nepotrebné - ale jeden nikdy nevie :P
- konzistencia je hladká, dosť mastnejšia, ľahko sa aplikuje
- balenie sa mne osobne veľmi páči, tvar jednotlivých častí by snáď nemal robiť problémy, keďže má oblé hrany
- opätovná kúpa → rozhodne áno!!!




4) Dermacol Corrector Palette
- rozdelený na štyri časti - zelný na červenú, žltý na modrú, hnedý korektor a perleťovo strieborný rozjasňovač
- zaradila by som ho spolu s Catrice medzi tie lepšie. Na začiatku som sa dosť bála, aby hnedý korektor nebol pre mňa príliš tmavý a pritom to boli obavy úplne bezpredmetné a všetko je naprosto v poriadku :) a rozjesňovač je úplne najsuper :D
- konzistencia je síce hladká, zato však dosť tuhá a ťažšie sa aplikuje
- balenie je super, len opäť hranaté políčka :( veľmi sa mi páči, že jednotlivé časti su na viečku popísané a k paletke je pribalený aj aplikátor - ten je dobrý na aplikáciu na vyrážky
- opätovná kúpa → prichádza do úvahy! Nevidím dôvod prečo nie :))




A čo vy? Aké korektory používate? Viete mi dať nejaký tip na značku či konkrétny produkt? 

6 komentárov:

  1. tak ja mám paletu s 15 korektormi, ktorých je ebayi hojne a za pár eur. nemenila by som ani za svet. s tmavými odtieňmi sa dá aj kontúrovať a nechýba zelený (jemnučký, ale skvelý), žltý´, ružový a jeden perleťový biely rozjasňovač.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nepamätáš si predajcu náhodou? :)

      Odstrániť
    2. vyhrala som ho na jednom blogu, takže neviem.
      ale tak videla som to aj na sammydress.com napríklad

      Odstrániť
    3. aha, nevadí :)
      super, pozriem, ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Poslední 2 paletky se mi líbí a zvažuji o pořízení jedné z nich:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi rada tvoje rozhodnutie podporím :)) a prihováram sa za dermacol :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS