27. január

27. januára 2014

Keby som mala uplynulý týždeň označiť nejakým slovom, jednoznačne by to bolo slovo rozmanitý
  • musela som sa rozlúčiť s mojim milovaným notebookom, ktorý ma definitívne naveky opustil. Nový notebook je v nedohľadne a tak sa snažím improvizovať striedavo na stolovom PC a mininotebooku - ale čo si budeme hovoriť, nie je to ono...
  • taktiež som sa musela rozlúčiť s jedným s mojich morčiat - malou Snowie - ktorá si našla nový domov. I keď nerada, ale rozhodla som sa ju dať preč, pretože mysliac do budúcna na vysokú školu a minimum času, ktoré by som jej vedela venovať vzhľadom na to, koľko zvierat mám doma - myslím si, že to bude pre ňu lepšie. Miláčik Cleo však so mnou zostať jednoducho MUSÍ!!
  • no a keď som už nadhodila túto tému - tiež sa bude musieť rozlúčiť aj môj deguško Chico :( dúfam, že aj pre neho nájdem skvelý domov - i keď ešte neviem kde. Nie je veľa ľudí, ktorí túžia po osmákovi degu... :(
  • ale dosť už smútku! V sobotu sme absolvovali menší výletík - išli sme do Bratislavy na DOD Komenského univerzity. A bola to láska. Jednoducho som sa rozhodla spraviť všetko, čo bude v mojich silách, aby som sa tam dostala. A bodka!
  • A nebola by som to ja, keby som z BA odišla z prázdnymi rukami! Tentoraz však žiadna kozmetika, žiadne oblečenie - ale KNIHY! Jarmark marnosti & Jáma a kyvadlo... Love Panta Rhei!

4 komentáre:

  1. ja by som k sebe najradšej nasťahovala všetky zvieratá, hlavne psy a mačky, ale takému vlasatému morčiatku by som len ťažko mohla odolať O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo ti poviem, sme na tom rovnako.. a potom to takto dopadne :( to lúčenie je ťažké...

      Odstrániť
  2. Morčátka je mi líto,bohužel je někdy péče o zvířata časově náročná:/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS