20. január

20. januára 2014


  • Dnes by som rada začala pozitívne. Malý Rudolfko od nás odišiel už v stredu zdravý do novej rodiny do Čiech! Býva v domčeku a má tam dvoch psích kamarátov :)) 
  • U mňa sa v poslednej dobe - tak v posledných dvoch týždňoch prejavila obrovská láska k pieskovým lakom. Zamilovala som si ako Rimmel, tak aj Gabriellu. Momentálne by som ale rada zohnala GS Stars - Mistero Grey. Prehľadala som u nás všetky drogérky a nikde som ho nemohla nájsť. Dúfam, že to bolo len preto, lebo bol vypredaný... Ale keď nie, dúfam, že nájdem nejakú dobrú dušičku, ktorá mi ho pošle zo šťastnejšieho kraja, v ktorom predávajú aj tento odtieň :(( 
  • Možno ste stihli zaregistrovať, že som sa s vami na facebooku opäť podelila o svoju objednávku zo serveru krasotika.sk. Objednávka mi dorazila v poriadku, ako minule s cukríčkami :) Sleek je dokonalý! Hneď som si ho zamilovala a momentálne ani nenosím iné tiene ♥ Jahodový EOS ma trošku sklamal - myslela som, že bude voňať krajšie. Jeho kvalite to však neuberá, takže neriešim :)
  • Viem, že február je ešte ďaleko a marec ešte ďalej, ale ja mám už teraz vymyslené, čo pre vás nakúpim do jarnej GA a naozaj veľmi dúfam, že sa vám darčeky budú páčiť :)
Čo váš týždeň? Pochválte sa!

8 komentárov:

  1. oh so special som si tiež vždy chcela kúpiť, ale nemám sa k činu :D počkám ešte do leta. napriek rôznym paletkám a rôznym limitkám pre mňa práve tieto ostávajú tie najkrajšie a najdokonalejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ja som to tiež odkladala strašne dlhú dobu ale už sa nedalo dlhšie odolávať... :) sú naozaj super skvelé!!

      Odstrániť
  2. pekne si nakúpila, na ten eos sa lakomím aj ja ale mám tych balzamov teraz toľko že si ho neobjednám :D

    Beauty Diaries

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba ich zopár tak nenápade omylom stratiť, kúpiť EOS a po nejakom čase zase nájsť :D

      Odstrániť
  3. EOS balzámek už si přeji delší dobu, tak snad na něho narazím někde kde jeho cena nebude zase tak příšerná:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo s tou cenou je to teda pravda.. ja som prvý krát strašne váhala, ale kúpila som jeden, a už to nejde inou cestou :P

      Odstrániť
  4. Posuň stránku kde si ho kúpila (myslim EOS balzám) :D lebo už dluhší dobu ho zháňam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paťulko na krasotika.sk :) ale stáva sa často, že bývajú vypredané :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS